«Η μπύρα είναι στιγμές» το μήνυμα της Heineken για την International Beer Day

Κοινοποίηση:

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μπύρας, η Heineken θέλησε μέσω διαφήμισης να περάσει στους καταναλωτές το μήνυμα να μην εστιάζουν στην μπύρα και να αφοσιωθούν στην δημιουργία αναμνήσεων με την παρέα τους. Αυτό εξάλλου είναι και το ζητούμενο της ημέρας, όπως την είχε εμπνευστεί ο Jesse Avshalomov το μακρινό 2007.

Παρότι φαντάζει ειρωνικό μια από τις μεγαλύτερες παραγωγούς παγκοσμίως να προτρέπει το κοινό της να μην αφοσιώνεται στην κατανάλωση μπύρας, η Heineken ανέκαθεν υποστήριζε αυτές τις αξίες, με τον ίδιο τον Freddy Heineken να έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι δεν πουλάει μπύρα, αλλά «gezelligheid», μια έκφραση που στα Ολλανδικά σημαίνει αίσθηση καλοπέρασης.

Η διαφήμιση υπό τον ήχο του εμβληματικού Claire de Lune του Debussy, δείχνει πως οι μπύρες περνάνε πάντα σε δεύτερη μοίρα όσον αφορά πάρτι, ποδοσφαιρικούς αγώνες ή ακόμα και απλές συγκεντρώσεις φίλων σε μπαρ, περνώντας το ηχηρό μήνυμα πως το καλύτερο μέρος της μπύρας δεν είναι το ίδιο το ποτό.

Σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να απομονώνονται, με πρόσφατη μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Gallup να δείχνει ότι το 24% του παγκόσμιου πληθυσμού αισθάνεται μοναξιά σε κάποιον βαθμό, και το 6% νιώθει παντελώς αποκομμένο από τους υπολοίπους,  η διαφήμιση της Heineken είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Ο CEO της Heineken, Dolf van der Brink δήλωσε ότι με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μπύρας, η Heineken έχει την τέλεια ευκαιρία να δείξει για ακόμα μια φορά τις αξίες που πρεσβεύει, φέρνοντας κοντά τον κόσμο, κάτι που θα συνεχίσει να συμβαίνει για όλη την διάρκεια της πορείας της. Σε ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Willem van Waesberghe, του βασικού ζυθοποιού της Heineken, ο οποίος ανέφερε ότι παρότι η δουλειά του σημαίνει ότι είναι ο πρώτος που εστιάζει σε θέματα γεύσης και ποιότητας, η International Beer Day είναι αφιερωμένη στις όμορφες στιγμές και τις αναμνήσεις που συνοδεύουν την κατανάλωση της.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που o ολλανδικός κολοσσός εκμεταλλεύεται την πλατφόρμα του για να περάσει κοινωνικά μηνύματα. Νωρίτερα φέτος η Heineken είχε συνεργαστεί με την Bodega για την δημιουργία του «The Boring Phone» ενός παραδοσιακού κινητού με κουμπιά, χωρίς πρόσβαση στο internet, τα social media, ή άλλες εφαρμογές, για να περάσει στους ανθρώπους την ιδέα ότι η ζωή είναι πιο ευχάριστη, όταν δεν είναι εξαρτημένη από ένα κινητό.

Ακόμα και για την επέτειο των 150 χρόνων ιστορίας της, η Heineken δεν εστίασε στην μακρά κληρονομιά της και τις πολλές επιτυχίες της, αλλά στο πως οι εκατομμύρια λάτρεις της την απολαμβάνουν ανά τον κόσμο, ενώ δημιούργησε και τον δείκτη «Good Times Index» με συμβουλές για το πως οι καταναλωτές θα μπορέσουν να απολαύσουν στο έπακρο αυτή την εμπειρία.

Με πληροφορίες από Global News Wire

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Νέα αξία η επάρκεια εγχώριας βύνης

Αδιαπραγµάτευτη η ποιότητα» ξεκαθαρίζουν επαγγελµατίες του κλάδου της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα, οι οποίοι καλούνται να χαλιναγωγήσουν ένα εκρηκτικό µείγµα στις αγορές από τις οποίες έρχονται πρώτες ύλες για την παραγωγή craft µπύρας.

Με ρεκόρ συμμετοχών έρχεται στις 9 Μαΐου η απονομή των βραβείων Greek Beer Awards 2025

Με 130 και πλέον συμμετοχές από Ελλάδα, Μεσόγειο, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο διεθνής διαγωνισμός ζύθου Greek Beer Awards 2025, ο οποίος διοργανώνεται από το 2017, επιβεβαιώνει τη διαρκή ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας και την ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού τόσο των ελληνικών μικροζυθοποιείων όσο και των ξένων.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.