Η Corona Cero κατοχυρώνει εισάγει όρο για ξεκούραση στα συμβόλαια χορηγούμενων αθλητών της

Κοινοποίηση:

Η σημαντικότερη από άποψη αξίας επωνυμία μπύρας στον κόσμο, Corona, εισάγει έναν στα συμβόλαια της με αθλητές που έχουν ως  χορηγό την μη αλκοολούχα ετικέτα Corona Cero, έναν όρο που θα τους επιτρέπει να ξεκουραστούν και να περάσουν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια τους.

Το «Relaxation Clause» όπως αποκαλείται ο νέος όρος  ξεκούρασης που κατοχυρώνει η Corona Cero στα συμβόλαια των αθλητών της έχει ως στόχο να «ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απολαύσουν τις στιγμές και να συνδεθούν με την φύση» όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Η νέα πρωτοβουλία της Corona Cero έρχεται λίγο καιρό μετά από την ανάδειξη της ως πρώτη χορηγό μπύρας σε Ολυμπιακούς Αγώνες, και ήδη αποτελεί μέρος όλων των συμφωνιών της με αθλητές, όπως ο Βραζιλιάνος σέρφερ Gabriel Medina, που συμμετείχε στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και με τους ολυμπιονίκες Evie Richards, Tatiana Weston Webb, Marco Grimalt, Mariana Pajon και Tatjana Smith.

Με την εισαγωγή του νέου όρου στα συμβόλαια των αθλητών, η διάρκεια τους αναμένεται να επεκταθεί κατά τουλάχιστον μια εβδομάδα, ώστε να εμπεριέχεται επαρκής χρόνος για ξεκούραση. Στην σημασία της εν λόγω κίνησης στάθηκε με τις δηλώσεις του ο Medina αναφέροντας πως για έναν αθλητή είναι κομβικό να ακούει το σώμα του και να αντιλαμβάνεται πότε πρέπει να ξεκουράζεται.

Η αντιπρόεδρος της Corona Global, Clarissa Pantoja, τόνισε ότι η Corona πιστεύει στην σημασία της ξεκούρασης και της ισορροπίας και για αυτό με την είσοδο του νέου όρου ξεκούρασης μένει πιστή στην μακρά ιστορία της, όπου παροτρύνει τους ανθρώπους να ξεκουραστούν και να απολαύσουν την φύση, προσφέροντας στους αθλητές  περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους.

Η Corona Cero αποτελεί μια από τις δημοφιλέστερες μη αλκοολούχες ετικέτες παγκοσμίως και διατίθεται σε 40 αγορές, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, και αποτελεί μια εκ των σημαντικότερων εταιρειών που συμμετέχουν στην προσπάθεια προώθησης της μετριοπαθούς κατανάλωσης αλκοόλ

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Προτεινόμενα

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.