Αναθεωρείται η συμφωνία για έξοδο του κολοσσού μπύρας AB InBev από την αγορά της Ρωσίας

Κοινοποίηση:

Ο κορυφαίος βάσει εσόδων όμιλος παραγωγής μπυρών Anheuser Busch-InBev και η τουρκική παραγωγός Anadolu Efes, αναθεωρήσαν τους όρους της συμφωνίας τους για την έξοδο της πρώτης από την αγορά της Ρωσίας, με το αρχικό τους σχέδιο να απορρίπτεται από τις ρωσικές αρχές το καλοκαίρι.

Οι αρχικοί όροι εξόδου της AB InBev από το κοινό εγχείρημα των δύο εταιρειών στην Ρωσία και στην Ουκρανία, προέβλεπαν την εξαγορά της από την Anadolu Efes, όμως όπως προαναφέρθηκε οι αρχές της Ρωσίας απέρριψαν την συναλλαγή, η οποία προέβλεπε ότι η Anadolu Efes  δεν θα λάμβανε καμιά πληρωμή ως αντάλλαγμα για το μερίδιο της συνεταίρου της στο επιχειρηματικό σχέδιο έξι ετών AB InBev Efes.

Για τον λόγο αυτό η συμφωνία τον δύο πλευρών τροποποιήθηκε και πλέον προβλέπει ότι η Ab InBev θα εξαγοράσει το μερίδιο της Anadolu Efes, αναφορικά με τις επιχειρήσεις τους στην Ουκρανία, ενώ οι ρόλοι θα αντιστραφούν όσον αφορά την επιχειρηματική δραστηριότητα των δύο πλευρών στην Ρωσία. Όπως αναφέρει με ανακοίνωση της η AB InBev, η τιμή και οι όροι της συναλλαγής υπόκεινται σε κυβερνητικό και νομοθετικό έλεγχο, και ως εκ τούτου δεν μπορούν να υπάρχουν διαβεβαιώσεις σχετικά με το πότε ή με το αν τελικά αυτή θα μπορέσει να υλοποιηθεί.

Με την συμφωνία των δύο πλευρών να αναμένει την έγκριση από τις αρχές, δεν αποκαλύφθηκαν περισσότερες πληροφορίες, ενώ αυτή έρχεται εν αναμονή και των οικονομικών αποτελεσμάτων της AB InBev για τρίτο τρίμηνο του 2024 που πρόκειται να ανακοινωθούν την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου.

Πληροφορίες από Reuters

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.