Ελληνικό χρώμα στα βραβεία World Beer Awards 2024

Κοινοποίηση:

Τριπλή διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό World Beer Awards, πέτυχε η Ελλάδα, με το ζυθοποιείο Ammousa από την Πάτρα να αποσπά το ασημένιο βραβείο για την ετικέτα της AMMOUSA English IPA & ginger, και την κορυφαία παραγωγό της Τήνου, ΝΗΣΟΣ, να κερδίζει χρυσή διάκριση για την ετικέτα «7 Μποφόρ» και ασημένια για την «Αποκάλυψη».

Η εταιρεία Ammousa, είναι συνηθισμένη στις διακρίσεις, αφού η ασημένια βράβευση που απέσπασε στο Norwich το βράδυ της Τετάρτης 7 Αυγούστου, ήταν η 16η που κατακτά η «ENGLISH IPA», που έχει την τιμητική της τόσο σε ελληνικούς διαγωνισμούς, στους οποίους ξεχωρίζουν η πλατινένια διάκριση από τα Athens Fine Food Awards by Expotrof και το ασημένιο μετάλλιο από τα Greek Beer Awards, αλλά και στο εξωτερικό, όπου έχει βραβευτεί με χρυσό μετάλλιο στο European Beer Challenge το 2019 και το 2023 και χάλκινο μετάλλιο στα London Beer Awards.

Η ENGLISH IPA αποτελεί μια μπύρα βρετανικού στυλ με 5,5% αλκοόλ, συννεφώδες χάλκινο χρώμα και γεύση εμπλουτισμένη με αρώματα τζίντζερ, εσπεριδοειδών, πεπονιού και καρπουζιού, η οποία, όπως αναφέρει η εταιρεία, συνδυάζεται εξαιρετικά με ψητό κρέας και αλμυρές και πικάντικες γεύσεις.

Όσον αφορά τις μπύρες της ΝΗΣΟΣ, η «Αποκάλυψη» είναι μια μοναστηριακή, abbey style double ale, με βαθύ κόκκινο χρώμα και έντονα αρώματα σκούρας καραμέλας και μαγειρεμένων φρούτων, με πινελιές μπαχαρικών, ενώ διαθέτει πιστοποίηση AFQ, λόγω της υψηλής συγκέντρωσης βιοδραστικών στοιχείων που δρουν ευεργετικά για την ανθρώπινη υγεία. Το όνομα της το οφείλει στην εικόνα των Τεσσάρων Καβαλάρηδων, εμπνευσμένων από την «Αποκάλυψη του Ιωάννη», που κοσμεί την φιάλη της.

Από την άλλη η «7 Μποφόρ» είναι μια δυνατή σκούρα μπύρα lager με περιεκτικότητα 7% αλκοόλ, που δημιουργείται από τρεις εκλεκτές, καβουρδισμένες και καραμελωμένες βύνες που συνεργάζονται για να της δώσουν έντονα αρώματα μαύρης σοκολάτας και αγνού κακάο. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κερδίζει χρυσή διάκριση σε διεθνείς διοργανώσεις, αφού αντίστοιχη βράβευση έχει λάβει στο παρελθόν από το Brussels Beer Challenge 2019 και 2022. Όπως και η «Αποκάλυψη», επίσης διαθέτει πιστοποίηση AFQ.

Τα χαρμόσυνα νέα μοιράστηκε στα social media η Ammousa, με τον ιδρυτή της Γιώργο Ντάνο να δείχνει με περηφάνια την διάκριση και να δίνει τα συγχαρητήρια του στην ΝΗΣΟΣ για την δική της επιτυχία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.