Ελληνικό χρώμα στα βραβεία World Beer Awards 2024

Κοινοποίηση:

Τριπλή διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό World Beer Awards, πέτυχε η Ελλάδα, με το ζυθοποιείο Ammousa από την Πάτρα να αποσπά το ασημένιο βραβείο για την ετικέτα της AMMOUSA English IPA & ginger, και την κορυφαία παραγωγό της Τήνου, ΝΗΣΟΣ, να κερδίζει χρυσή διάκριση για την ετικέτα «7 Μποφόρ» και ασημένια για την «Αποκάλυψη».

Η εταιρεία Ammousa, είναι συνηθισμένη στις διακρίσεις, αφού η ασημένια βράβευση που απέσπασε στο Norwich το βράδυ της Τετάρτης 7 Αυγούστου, ήταν η 16η που κατακτά η «ENGLISH IPA», που έχει την τιμητική της τόσο σε ελληνικούς διαγωνισμούς, στους οποίους ξεχωρίζουν η πλατινένια διάκριση από τα Athens Fine Food Awards by Expotrof και το ασημένιο μετάλλιο από τα Greek Beer Awards, αλλά και στο εξωτερικό, όπου έχει βραβευτεί με χρυσό μετάλλιο στο European Beer Challenge το 2019 και το 2023 και χάλκινο μετάλλιο στα London Beer Awards.

Η ENGLISH IPA αποτελεί μια μπύρα βρετανικού στυλ με 5,5% αλκοόλ, συννεφώδες χάλκινο χρώμα και γεύση εμπλουτισμένη με αρώματα τζίντζερ, εσπεριδοειδών, πεπονιού και καρπουζιού, η οποία, όπως αναφέρει η εταιρεία, συνδυάζεται εξαιρετικά με ψητό κρέας και αλμυρές και πικάντικες γεύσεις.

Όσον αφορά τις μπύρες της ΝΗΣΟΣ, η «Αποκάλυψη» είναι μια μοναστηριακή, abbey style double ale, με βαθύ κόκκινο χρώμα και έντονα αρώματα σκούρας καραμέλας και μαγειρεμένων φρούτων, με πινελιές μπαχαρικών, ενώ διαθέτει πιστοποίηση AFQ, λόγω της υψηλής συγκέντρωσης βιοδραστικών στοιχείων που δρουν ευεργετικά για την ανθρώπινη υγεία. Το όνομα της το οφείλει στην εικόνα των Τεσσάρων Καβαλάρηδων, εμπνευσμένων από την «Αποκάλυψη του Ιωάννη», που κοσμεί την φιάλη της.

Από την άλλη η «7 Μποφόρ» είναι μια δυνατή σκούρα μπύρα lager με περιεκτικότητα 7% αλκοόλ, που δημιουργείται από τρεις εκλεκτές, καβουρδισμένες και καραμελωμένες βύνες που συνεργάζονται για να της δώσουν έντονα αρώματα μαύρης σοκολάτας και αγνού κακάο. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κερδίζει χρυσή διάκριση σε διεθνείς διοργανώσεις, αφού αντίστοιχη βράβευση έχει λάβει στο παρελθόν από το Brussels Beer Challenge 2019 και 2022. Όπως και η «Αποκάλυψη», επίσης διαθέτει πιστοποίηση AFQ.

Τα χαρμόσυνα νέα μοιράστηκε στα social media η Ammousa, με τον ιδρυτή της Γιώργο Ντάνο να δείχνει με περηφάνια την διάκριση και να δίνει τα συγχαρητήρια του στην ΝΗΣΟΣ για την δική της επιτυχία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Οι λυκίσκοι «κρυφό» όπλο στην μάχη κατά του καρκίνου και χρόνιων νοσημάτων δείχνουν νέες μελέτες

Θετικές επιδράσεις στην υγεία ανθρώπων, αλλά και ζώων, φαίνεται πως έχουν οι λυκίσκοι που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται για την παραγωγή μπύρας, παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων αντικαρκινικές και