Managing Director G9 Europe της ΗΕΙΝΕΚΕΝ, ο CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέκος Δανιηλίδης

Κοινοποίηση:

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέκος Δανιηλίδης, αναλαμβάνει από την 1η Νοεμβρίου 2024 τον ρόλο του Managing Director G9 Europe της ΗΕΙΝΕΚΕΝ, καλύπτοντας τις χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία, Κροατία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας

Η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του κ. Δανιηλίδη στον νέο του ρόλο έρχεται σε συνέχεια της μακράς πορείας του στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία και στη ΗΕΙΝΕΚΕΝ, η οποία ξεκίνησε το 1992. Μέχρι το τέλος του 2024 θα ανακοινωθεί και ο διάδοχος της θέσης του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Πολύ πιο πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς μπύρας κινήθηκαν οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2023, ενώ καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση των εσόδων του leader του κλάδου διαδραμάτισε και η διανομή των προϊόντων Bacardi που έχει αναλάβει από τον Απρίλιο του 2021.

Συγκεκριμένα, οι κατ’ όγκο πωλήσεις ζύθου και οινοπνευματωδών στην εγχώρια αγορά αυξήθηκαν αντιστοίχως κατά 1% και 11% περίπου σε σχέση µε την προηγούμενη χρήση κυρίως λόγω των ευνοϊκών καιρικών συνθηκών και της διευρυμένης τουριστικής περιόδου, όταν τα έσοδα της εν Ελλάδι θυγατρικής της Heineken, υπό τη διοίκηση του Αλέξανδρου Δανιηλίδη, κατέγραψαν άνοδο 12,6%, με τα καθαρά κέρδη στο +12,2%.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση που δημοσίευσε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) η κορυφαία ζυθοποιία στη χώρα, οι καθαρές πωλήσεις της, εξαιρουμένου δηλαδή του ειδικού φόρου κατανάλωσης ζύθου που αποδίδεται στο κράτος, ανήλθαν σε 315,13 εκατ. ευρώ από 279,88 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 12,6% κατ’ αξία, λόγω κυρίως της αύξησης του όγκου των πωλήσεων συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Bacardi.

Αυτό σημαίνει ότι το 2023 ο ειδικός φόρος κατανάλωσης που εισέπραξε το ελληνικό Δημόσιο μόνο από τις πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα ήταν 139,86 εκατ. ευρώ από 136,49 εκατ. ευρώ το 2022. Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, κυρίως λόγω της αύξηση του όγκου πωλήσεων συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Bacardi.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

H συλλεκτική Believers Brew λέει «ευχαριστώ» Jürgen Klopp

Για να σηματοδοτήσει την αποχώρηση του θρυλικού προπονητή της Liverpool FC, Jürgen Klopp, η Carlsberg συνεργάστηκε με την ERDINGER Weissbräu κυκλοφορούν μια εορταστική μπύρα περιορισμένης έκδοσης – μία για κάθε επίσημο παιχνίδι που ήταν επικεφαλής των «κόκκινων».

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.