Αποκαλυπτήρια της ΝΥΜΦΗ DARK στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Κοινοποίηση:

Για ακόμα μια φορά η μπύρα Νύμφη θα παρευρίσκεται στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μεταξύ 7 και 15 Σεπτεμβρίου, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες την ευκαιρία να απολαύσουν την νέα της ειδική μαύρη μπύρα «ΝΥΜΦΗ Dark» που δημιουργήθηκε ειδικά για τα πλαίσια της εκδήλωσης.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, η μπίρα Νύμφη δε θα μπορούσε να απουσιάζει από την ετήσια γιορτή επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και πολιτισμού της ΔΕΘ, που πραγματοποιείται από τις 7 έως τις 15 Σεπτεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Με τη μυθική γοργόνα της η Νύμφη καλεί το κοινό και φέτος στο περίπτερό της στην 88η ΔΕΘ, όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την special edition μαύρη μπίρα ΝΥΜΦΗ Dark που φτιάχτηκε αποκλειστικά για την έκθεση. Εκτός όμως από την πλούσια γευστική εμπειρία που θα προσφέρει, η Νύμφη ετοιμάζει και μία μοναδική δράση μέσα στην έκθεση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει αποκλειστικά στην Ελλάδα τις ιστορικές ιταλικές ετικέτες της ζυθοποιίας Menabrea

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοίνωσε την έναρξη της στρατηγικής της συνεργασίας για την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των ετικετών της ιστορικής ιταλικής ζυθοποιίας MENABREA. Πιστή