Η Alea Brewing Co. επιστρέφει με το Bazaar in the Yard την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου

Κοινοποίηση:

Στην αυλή του ζυθοποιείου της Alea Brewing Co. , την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου από τις 14:00 έως τις 22:00, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει τις μοναδικές μπύρες της Alea Brewing Co., καθώς και τις φανταστικές δημιουργίες των Strange Brew, σε συνδυασμό με συμμετοχές από εκλεκτούς εκθέτες όπως:

  • Giant Kids
  • Roter Luftballon
  • Someday
  • Matchy Jewel
  • Galiadra Clothing
  • Moresta Clothing
  • Loop Around
  • Ogeez Clothinga

Φυσικά, δεν θα λείπει το καλό φαγητό, με τους Bao Bunch και Rimadia να φροντίζουν για τις πιο νόστιμες γεύσεις της ημέρας, ενώ η εκδήλωση θα συνοδεύεται από μουσικές των DJ Brook & DJ Laborel που θα κρατήσει το κέφι ψηλά.

Η είσοδος είναι ελεύθερη, οπότε μην το χάσετε!

Σας περιμένουμε όλους!

Ημερομηνία: Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου

Διεύθυνση: Χλόης 87, 14452 Μεταμόρφωση

Ώρες λειτουργίας του Bazaar, 14:00 με 22:00.

Είσοδος ελεύθερη | https://linktr.ee/aleabrewingco

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης,