Ρεκόρ πωλήσεων για την ιστορικά παλαιότερη ζυθοποιία της Αγγλίας Shepherd Neame

Κοινοποίηση:

Ρεκόρ πωλήσεων κατέγραψε η παλαιότερη ζυθοποιία της Αγγλίας, Shepherd Neame, έπειτα από την απόφαση της να επικεντρωθεί πρωτίστως στις μπυραρίες της έναντι των πωλήσεων σε καταστήματα μεταπώλησης, όπως supermarket.

Τα κέρδη του ομίλου Shepherd Neame, στον οποίο συμπεριλαμβάνονται 300 μπυραρίες και ζυθοποιεία κατά μήκος του Κεντ και της Νοτιοανατολικής Αγγλίας, για το πρώτο εξάμηνο του έτους ανήλθαν στα 206,384 εκατ. ευρώ (+3,6% σε σχέση με πέρυσι).

Εντούτοις, ο συνολικός όγκος μπύρας που παρήγαγε η ζυθοποιία μειώθηκε κατά 12%, ενώ η παραγωγή εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας μειώθηκε κατά 17,2%, λόγω της απόφασης της να αποσυρθεί από την πώληση των ετικετών της σε καταστήματα μεταπώλησης για να επικεντρωθεί στις μπυραρίες της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jonathan Neame, ανέφερε ότι ο όμιλος βρίσκεται σε μια ανοδική τροχιά και διαθέτει σπουδαίες μπύρες και pubs και έναν ισχυρό ισολογισμό, καθώς και νέες προοπτικές για τις μπυραρίες της, γεγονός που του επιτρέπει να είναι αισιόδοξος ότι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στα αυξημένα κόστη που αντιμετωπίζει η αγορά ζύθου της Αγγλίας.

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Richard Oldfield, τόνισε ότι η Shepherd Neame ανέκαμψε γρηγορότερα από ότι αναμενόταν στην αγορά του Λονδίνου, και ότι ελπίζει ότι η δραστηριότητα της στο Kent και τις περιοχές στις οποίες εδρεύει η επιχείρηση.

Πρόσφατα, η Shepherd Neame είχε έρθει ξανά στο προσκήνιο λόγω της απόφασης της να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην βιομηχανία του οίνου σε συνεργασία με τον οίκο Taittinger που πρόσφατα εγκαινίασε τον αμπελώνα Domaine Evremond.

Με πληροφορίες από The Grocer και Beer Today

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Aφορμή για δοκιμή νέων ετικετών και γεύσεων παρέχει η παγκόσμια ημέρα μπύρας την 1η Αυγούστου

Όπως κάθε χρόνο η πρώτη Παρασκευή του Αυγούστου αποτελεί την Παγκόσμια Ημέρα Μπύρας. Φέτος το αγαπημένο ποτό των καταναλωτών γιορτάζει την πρώτη ημέρα του Αυγούστου και δίνει την ιδανική αφορμή στους καταναλωτές να απολαύσουν τις αγαπημένες τους ετικέτες.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.