Πλήθος κόσμου και 7 εκατομμύρια λίτρα μπύρας ο τελικός απολογισμός του Oktoberfest

Κοινοποίηση:

Με ιδανικό καιρό, πλήθος κόσμου και άφθονη μπύρα ολοκληρώθηκε την Κυριακή 6 Οκτωβρίου το φετινό Oktoberfest, με τις 16 μέρες του φεστιβάλ για ακόμα μια χρονιά να αποτελούν ωδή στο πλέον αγαπητό ποτό παγκοσμίως.

Το 189ο Oktoberfest είδε 6,7 εκατ. επισκέπτες από όλο τον κόσμο να επισκέπτονται το Theresienwiese (περίπου 500 χιλιάδες λιγότεροι έναντι των 7,2 εκατ. του 2023), από τους οποίους οι 430 χιλιάδες παρευρέθηκαν και στην εκδήλωση Oide Wiesn, ένα ξεχωριστό φεστιβάλ που εστιάζει στον παραδοσιακό χαρακτήρα του Oktoberfest. Παρά την αθρόα προσέλευση ο υπεύθυνος εργασίας και οικονομικών υποθέσεων της πόλης του Μονάχου, Clemens Baumgartner δήλωσε πως φέτος το κοινό ήταν πιο χαλαρό από ότι συνήθως με τον αριθμό των εγκλημάτων που σημειώθηκε να είναι μικρότερος σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Πέρα από τους κατοίκους του Μονάχου που, προφανώς, όπως κάθε χρόνο αποτέλεσαν την πλειονότητα των παρευρισκόμενων στο φεστιβάλ, οι περισσότεροι επισκέπτες που επισκέφθηκαν την μεγαλύτερη γιορτή της μπύρας προήλθαν από τις ΗΠΑ, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστρία, την Πολωνία, την Γαλλία, την Ελβετία, την Ισπανία, την Ολλανδία και από την Ινδία.

Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 7 εκατομμύρια λίτρα, νούμερο παραπλήσιο των περυσινών 7,2 εκατ. λίτρων. Δημοφιλέστερες επιλογές, φυσικά, για ακόμα μια χρονιά ήταν οι παραδοσιακές μπύρες του Μονάχου που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του φεστιβάλ, ενώ η ζήτηση για μη αλκοολούχες επιλογές παρέμεινε σε παρόμοια επίπεδα με πέρυσι, με την μπύρες χωρίς αλκοόλ να αποτελούν περίπου το 4-5% του συνόλου των μπυρών που καταναλώθηκαν.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Πυλώνας κοινωνικής προσφοράς η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στήριζει την αποκατάσταση ΑμεΑ Κομοτηνής

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της για ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, πραγματοποίησε μια σημαντική δωρεά προς το Παράρτημα

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού