Πλήθος κόσμου και 7 εκατομμύρια λίτρα μπύρας ο τελικός απολογισμός του Oktoberfest

Κοινοποίηση:

Με ιδανικό καιρό, πλήθος κόσμου και άφθονη μπύρα ολοκληρώθηκε την Κυριακή 6 Οκτωβρίου το φετινό Oktoberfest, με τις 16 μέρες του φεστιβάλ για ακόμα μια χρονιά να αποτελούν ωδή στο πλέον αγαπητό ποτό παγκοσμίως.

Το 189ο Oktoberfest είδε 6,7 εκατ. επισκέπτες από όλο τον κόσμο να επισκέπτονται το Theresienwiese (περίπου 500 χιλιάδες λιγότεροι έναντι των 7,2 εκατ. του 2023), από τους οποίους οι 430 χιλιάδες παρευρέθηκαν και στην εκδήλωση Oide Wiesn, ένα ξεχωριστό φεστιβάλ που εστιάζει στον παραδοσιακό χαρακτήρα του Oktoberfest. Παρά την αθρόα προσέλευση ο υπεύθυνος εργασίας και οικονομικών υποθέσεων της πόλης του Μονάχου, Clemens Baumgartner δήλωσε πως φέτος το κοινό ήταν πιο χαλαρό από ότι συνήθως με τον αριθμό των εγκλημάτων που σημειώθηκε να είναι μικρότερος σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Πέρα από τους κατοίκους του Μονάχου που, προφανώς, όπως κάθε χρόνο αποτέλεσαν την πλειονότητα των παρευρισκόμενων στο φεστιβάλ, οι περισσότεροι επισκέπτες που επισκέφθηκαν την μεγαλύτερη γιορτή της μπύρας προήλθαν από τις ΗΠΑ, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστρία, την Πολωνία, την Γαλλία, την Ελβετία, την Ισπανία, την Ολλανδία και από την Ινδία.

Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 7 εκατομμύρια λίτρα, νούμερο παραπλήσιο των περυσινών 7,2 εκατ. λίτρων. Δημοφιλέστερες επιλογές, φυσικά, για ακόμα μια χρονιά ήταν οι παραδοσιακές μπύρες του Μονάχου που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του φεστιβάλ, ενώ η ζήτηση για μη αλκοολούχες επιλογές παρέμεινε σε παρόμοια επίπεδα με πέρυσι, με την μπύρες χωρίς αλκοόλ να αποτελούν περίπου το 4-5% του συνόλου των μπυρών που καταναλώθηκαν.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Την ένωση της ιστορίας με το παρόν επιδιώκει η Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας

Την διάσωση της καπνιστής μπύρας επιχειρεί η εταιρεία Schlenkerla, καθιερώνοντας την 23η Ιουλίου, ως Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας. Η επιλογή της ημερομηνίας δεν είναι τυχαία καθώς σηματοδοτεί την ημέρα που κατασκευάστηκε η πρώτη μηχανή ξήρανσης βύνης χωρίς καπνό, η οποία κατέστησε την καπνιστή μπύρα (Rauchbier) είδος προς εξαφάνιση.

Με μια επετειακή sour ale ετικέτα γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η Noctua

Με μια επετειακή ξινοδροσιστική sour ale με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η μικροζυθοποιία Noctua. Παρότι τα γενέθλια της έχουν παρέλθει εδώ και κάποιους μήνες, η νέα ετικέτα της αθηναϊκής μικροζυθοποιίας δικαιώνει και με το παραπάνω τον χρόνο που χρειάστηκε για τη δημιουργία της.

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού