Πλήθος κόσμου και 7 εκατομμύρια λίτρα μπύρας ο τελικός απολογισμός του Oktoberfest

Κοινοποίηση:

Με ιδανικό καιρό, πλήθος κόσμου και άφθονη μπύρα ολοκληρώθηκε την Κυριακή 6 Οκτωβρίου το φετινό Oktoberfest, με τις 16 μέρες του φεστιβάλ για ακόμα μια χρονιά να αποτελούν ωδή στο πλέον αγαπητό ποτό παγκοσμίως.

Το 189ο Oktoberfest είδε 6,7 εκατ. επισκέπτες από όλο τον κόσμο να επισκέπτονται το Theresienwiese (περίπου 500 χιλιάδες λιγότεροι έναντι των 7,2 εκατ. του 2023), από τους οποίους οι 430 χιλιάδες παρευρέθηκαν και στην εκδήλωση Oide Wiesn, ένα ξεχωριστό φεστιβάλ που εστιάζει στον παραδοσιακό χαρακτήρα του Oktoberfest. Παρά την αθρόα προσέλευση ο υπεύθυνος εργασίας και οικονομικών υποθέσεων της πόλης του Μονάχου, Clemens Baumgartner δήλωσε πως φέτος το κοινό ήταν πιο χαλαρό από ότι συνήθως με τον αριθμό των εγκλημάτων που σημειώθηκε να είναι μικρότερος σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Πέρα από τους κατοίκους του Μονάχου που, προφανώς, όπως κάθε χρόνο αποτέλεσαν την πλειονότητα των παρευρισκόμενων στο φεστιβάλ, οι περισσότεροι επισκέπτες που επισκέφθηκαν την μεγαλύτερη γιορτή της μπύρας προήλθαν από τις ΗΠΑ, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστρία, την Πολωνία, την Γαλλία, την Ελβετία, την Ισπανία, την Ολλανδία και από την Ινδία.

Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 7 εκατομμύρια λίτρα, νούμερο παραπλήσιο των περυσινών 7,2 εκατ. λίτρων. Δημοφιλέστερες επιλογές, φυσικά, για ακόμα μια χρονιά ήταν οι παραδοσιακές μπύρες του Μονάχου που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του φεστιβάλ, ενώ η ζήτηση για μη αλκοολούχες επιλογές παρέμεινε σε παρόμοια επίπεδα με πέρυσι, με την μπύρες χωρίς αλκοόλ να αποτελούν περίπου το 4-5% του συνόλου των μπυρών που καταναλώθηκαν.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού