Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προστίθεται στην λίστα των χορηγών της μπασκετικής ομάδας της ΑΕΚ

Κοινοποίηση:

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θυγατρική της Carlsberg στην Ελλάδα και παραγωγός της Μύθος, προστίθεται στην ομάδα των χορηγών της ΑΕΚ Betsson για την φετινή σεζόν, όπως γνωστοποίησε με ανακοίνωση της η «κιτρινόμαυρη» ΚΑΕ.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΑΕΚ Betsson έχει ως εξής:

Η ΑΕΚ Betsson BC, καλωσορίζει την Ολυμπιακή Ζυθοποιία στην Ομάδα μας.

To roster των χορηγών για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο συνεχίζει να ενισχύεται δυναμικά. Μία νέα και συνάμα μεγάλη συνεργασία για την AEK Betsson BC μόλις ξεκίνησε, και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μέσω των προϊόντων της Carlsberg και Μύθος θα στηρίξει τη «Βασίλισσα» την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο.

Λίγα λόγια για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και τα προϊόντα της:

Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία της χώρας, αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα και κατ’ επέκταση στην εθνική οικονομία, με γνώμονα την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία:

· Διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα Ευβοίας

· Απασχολεί περισσότερους από 450 εργαζομένους πανελλαδικά, διατηρώντας παράλληλα ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών και σημείων πώλησης σε όλη τη χώρα.

· Αποτελεί πρεσβευτή της ελληνικής μπύρας και εκτός συνόρων, μέσω της εξαγωγικής της δραστηριότητας, σε περισσότερες από 40 χώρες και στις 5 ηπείρους.

· Στα εργοστάσιά της παράγονται 14 από τα πλέον αναγνωρίσιμα και αγαπημένα προϊόντα (ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic

Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange/ Mango & Passionfruit)

Μπύρα Carlsberg: Η εμβληματική υψηλής ποιότητας Pilsner, με δροσερή, γεμάτη γεύση και μείγμα εκλεκτών λυκίσκων. Γεννημένη το 1847, με περισσότερα από 150 χρόνια πορείας, η Carlsberg προχωρά πάντα μπροστά με οδηγό την αληθινή, αυθεντική και έμφυτη «περιέργεια» που τη χαρακτηρίζει, ωθώντας την πάντα προς το καινούριο, το καλύτερο, το διαφορετικό. Carlsberg. Probably the best beer in the world!

Μπύρα Mythos: Η σύγχρονη ελληνική lager με πλούσιο αφρό, λαμπερό ξανθό χρώμα, ευχάριστη δροσιστική γεύση και καπάκι για εύκολο άνοιγμα, αποτελεί εγγύηση απόλαυσης για κάθε στιγμή και κάθε περίσταση. Η ιστορία του ξενικά το 1997, όπου και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, συγκεντρώνοντας τις θετικές εντυπώσεις των καταναλωτών, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και διεθνώς. Η μπύρα Mythos ανοίγει τον δρόμο προς την αισιοδοξία και τις αξέχαστες εμπειρίες για όλους, γι’ αυτό δε θα μπορούσε να λείπει και από το αγαπημένο σου γήπεδο, γιατί … παντού υπάρχει ένας Μύθος!.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

«Γονατίζουν» την ευρωπαϊκή βιομηχανία μπύρας οι δασμοί Τραμπ αναφέρει η Ένωση Ευρωπαίων Ζυθοποιών

«Συναγερμό» σήμαναν για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ζύθου οι δασμοί ύψους 25% στις εισαγωγές μπυρών στις ΗΠΑ, με πολλούς ζυθοποιούς να αναφέρουν ότι ενδέχεται να επιφέρουν