Εξαντλήθηκε και επανακυκλοφορεί η επετειακή «3χρονη» ετικέτα της Sourmena Brew

Κοινοποίηση:

Την επιστροφή της επετειακής ετικέτας «3χρονη» γνωστοποίησε η νομαδική gypsy ζυθοποιία Sourmena Brew, που σηματοδοτεί τα 3 χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης.

Πρόκειται για μια Double IPA ετικέτα περιεκτικότητας 7,5% αλκοόλ με έντονα αρώματα φρούτων, που εκ των πραγμάτων φαίνεται να έχει γίνει ανάρπαστη στους λάτρεις του συγκεκριμένου είδους μπύρας. Η ζύμωση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της αθηναϊκής μικροζυθοποιίας Alea Brewing, ενώ την ιδιαίτερη διακόσμηση των αλουμινένιων κουτιών επιμελήθηκε ο Ιωάννης Βλαχάκης.

Η συσκευασία της ετικέτας, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του John Mak, παραπέμπει σε βιοντεπαιχνίδια arcade συμβολίζοντας την τρίτη «πίστα» του ταξιδιού της εταιρείας στον χώρο της ζυθοποιίας, με γνωστές φιγούρες που χαρακτηρίζουν την πορεία της νομαδικής εταιρείας, όπως το λογότυπο της και η «Κυρία Τούλα» να φιγουράρουν σε περίοπτη θέση.

Στην ανακοίνωση της η νομαδική μικροζυθοποιία στάθηκε στις δυσκολίες που έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα στον δρόμο της, αλλά, κυρίως, τόνισε την σημασία της στήριξης που έχει λάβει και των συνεργασιών που έχει συνάψει με άλλους πρωταγωνιστές της ελληνικής βιομηχανίας μπύρας χάρη στις οποίες έχει καταφέρει να παράξει χειροποίητες μπύρες και ανταποκριθεί σε κάθε εμπόδιο.

Κλείνοντας την ανάρτηση της η Sourmena Brew χρησιμοποιεί την φράση κατατεθέν της «Make your dreams come brew».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

FRESH BATCH της επετειακής 3ΧΡΟΝΗΣ μπύρας η οποία έγινε ανάρπαστη, εξαντλήθηκε στα μπαμ και ξαναβγήκε!!

Πριν 3 χρόνια ρίξαμε το κέρμα, ακούστηκε ο χαρακτηριστικός τιριρίν ήχος και το παιχνίδι ξεκίνησε!

Ένα παιχνίδι στο hard mode με κακούς και τέρατα μεταμορφωμένα σε εμπορικές μπύρες μαζικής παραγωγής που από την πρώτη μας μέρα κατέστησαν σαφές πως δύσκολα θα το τερματίσουμε.

Το παιχνίδι αυτό όμως είναι σε multiplayer κουλτούρα και έχουμε μαζί μας ανθρώπους ρομαντικούς και ψημένους να δημιουργήσουμε χειροποίητα και αγνά ζυθάκια στεκόμενοι παρέα απέναντι στο κάθε εμπόδιο!

Μια μπύρα αφιερωμένη στην ολοκλήρωση της 3ης πίστας στο παιχνίδι της ζυθοποίησης! Γιορτάσαμε έτσι τα 3 μας χρόνια και παρουσιάσαμε αυτή τη Double IPA με υψηλό σώμα και ολόφρεσκα έντονα αρώματα φρούτων που θα καλύψει και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του είδους. Είναι διαθέσιμη ήδη στα γνωστά άγνωστα στέκια!

Brewing by Alea Brewing Co.

Artwork by Johnny Negri Artwork

Mockups by Στεφανία Αϊβαλάκι

Photoshooting by John Mak

Loved by EVERYONE

CHEERS

𝑴𝑨𝑲𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹 𝑫𝑹𝑬𝑨𝑴𝑺 𝑪𝑶𝑴𝑬 𝑩𝑹𝑬𝑾

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.