Η Πράγα απαγορεύει τις νυχτερινές εκδρομές σε pubs σε αναζήτηση πιο πολιτισμένων τουριστών

Κοινοποίηση:

Σε μια εξεζητημένη κίνηση προχώρησε η διοίκηση της πόλης της Πράγας απαγορεύοντας τις οργανωμένες βραδινές επισκέψεις σε μπυραρίες που διοργανώνονται από ταξιδιωτικά γραφεία, σε μια απόπειρα να προσελκύσει πιο «πολιτισμένους» και πλούσιους τουρίστες, κατά τον αντιδήμαρχο της πόλης Jiri Pospisil.

Η τσεχική πρωτεύουσα επί χρόνια αποτελεί πόλο έλξης για τους λάτρεις της μπύρας, αφού σε πολλά καταστήματα η τιμή της είναι χαμηλότερη από αυτήν του νερού, με πολλές μπυραρίες να σερβίρουν μια πίντα μπύρας σε τιμή χαμηλότερη των 3 ευρώ. Το 2023, η κατανάλωση μπύρας στην Τσεχία έφτασε στα 128 λίτρα μπύρας κατά κεφαλή σε σχέση με τον πληθυσμό της χώρας, παρά μια σταθερή πτώση από την περίοδο της πανδημίας και έπειτα.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και Εστιατορίων της Τσεχίας, Vaclav Starek, συνεχάρη την τοπική διοίκηση της Πράγας για την συγκεκριμένη κίνηση δηλώνοντας πως οι οργανωμένες εκδρομές στο κέντρο της πόλης αποτελούν πρόβλημα για τους ντόπιους, και τους υπόλοιπους τουρίστες, υποστηρίζοντας, παράλληλα, στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων AFP ότι δεν θεωρεί πως θα υπάρξει πρόβλημα για τις πωλήσεις των μπυραριών, αφού δεν θα απαγορεύεται η πρόσβαση σε αυτές παρά μόνον οι οργανωμένες επισκέψεις.

Η Πράγα δεν είναι η πρώτη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που προσπαθεί ενεργά να αποθαρρύνει τέτοιου είδους τουριστικές επισκέψεις, αφού και στο Άμστερνταμ το περασμένο έτος υπήρξε η διαφημιστική καμπάνια «stay away» απευθυνόμενη προς τους νεαρούς Βρετανούς, και που περιγράφει τους κινδύνους της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ και ναρκωτικών.

Άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που έχουν λάβει μέτρα κατά του μαζικού τουρισμού, περιλαμβάνουν την Βενετία, που έχει περιορίσει τον αριθμό των τουριστικών group και την Βαρκελώνη που δήλωσε ότι θα απαγορεύσει τις ενοικιάσεις διαμερισμάτων σε τουρίστες μέχρι το 2028.

Με πληροφορίες από Guardian

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.