Άνοιγμα στην Ασία και συνεργασία με την ζυθοποιία Tiger Beer για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Κοινοποίηση:

Η ηγέτιδα των πολυτελών μπυρών στην ασιατική αγορά, Tiger Beer, και ο μεγαλύτερος από άποψη αριθμού φιλάθλων ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έδωσαν τα χέρια, σε μια συμφωνία που θα επεκτείνει ακόμα περισσότερο την παρουσία των «κόκκινων διαβόλων» στην Ασία.

Εν όψει της συνεργασίας η Tiger Beer διεξήγαγε έρευνα ανάμεσα σε 2.000 φιλάθλους του ποδοσφαίρου στην Ασία, το 70% εκ των οποίων απάντησε ότι οι δραστηριότητες για σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ της ομάδας και των οπαδών είναι αναγκαία για την δημιουργία ενός ισχυρού δεσμού, ενώ το 95% εξέφρασε την άποψη ότι το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει σχέσεις που διαρκούν για πάντα.

Η συνεργασία με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για την Tiger Beer, αφού ο βρετανικός σύλλογος αποτελεί την δημοφιλέστερη ομάδα στην Νοτιοανατολική Ασία, πάνω και από ονόματα, όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα. Ανταποκρινόμενες στα ευρήματα της έρευνας, οι δύο συνεργάτες θα διοργανώσουν από κοινού διάφορες εκδηλώσεις, διαγωνισμούς που θα δώσουν σε τυχερούς οπαδούς την ευκαιρία να ταξιδέψουν για να δουν την αγαπημένη τους ομάδα στο Ολντ Τράφορντ, καθώς και ένα πρόγραμμα που θα παρέχει στο εγχώριο ταλέντο προπόνηση  και καθοδήγηση από προπονητές και θρύλους του συλλόγου.

Ο Global Brand Director της Tiger Beer, Sean O’ Donnell, εξέφρασε την χαρά του για την νέα συνεργασία με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και δήλωσε πως η συνεργασία των δύο πλευρών ανταποκρίνεται στην κοινή τους πεποίθηση ότι η πρόοδος οδηγείται από την ομαδικότητα και το κουράγιο, αναφέροντας παράλληλα πως με την είσοδο των ετικετών της στο «Θέατρο των Ονείρων», η εταιρεία έρχεται σε μια νέα εποχή.

Σε ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του εμπορικού διευθυντή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Florence Lafaye, που τόνισε ότι η προσήλωση της Tiger Beer στο να ενώσει του οπαδούς παγκοσμίως, ταιριάζει με τον στόχο της ομάδας να έρθει πιο κοντά στους οπαδούς της.

Πληροφορίες από Web Wire

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Νηφάλιοι γίναµε… Sknipa

«Η µικροζυθοποίηση είναι ένα µαγείρεµα, που αποτυπώνει το µεράκι και τη δουλειά του µικροζυθοποιού. Είναι η συνταγή. Τα υλικά που θα χρησιµοποιήσεις, ο τρόπος που θα τα µαγειρέψεις και πώς θα αφήσεις τη µπύρα να ωριµάσει µέχρι να φτάσει στο µπουκάλι ή στο βαρελάκι».

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.