Στα 129,6 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το οικονομικό έτος 2023

Κοινοποίηση:

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν τα έσοδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2023, με τις καθαρές πωλήσεις της εταιρείας να ανέρχονται στα 129,6 εκατ. ευρώ, έναντι των 119,9 εκατ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Αν υπολογιστεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ζύθου, τότε οι πωλήσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ανέρχονται περίπου στα 181,1 εκατ., σε αντίθεση με τα 170,8 εκατ. ευρώ το 2022. Όσον αφορά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας, αυτά αυξήθηκαν στα 10,24 εκατ. ευρώ, έναντι 7 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη χρήσης προ φόρων ανέβηκαν στα 13,2 εκατ. ευρώ το 2023, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα 10,06 εκατ. ευρώ του 2022.

Τα αποτελέσματα προ φόρων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας (EBITDA) ανήλθαν στα 17,6 εκατ. ευρώ για το 2023, έναντι 13,2 εκατ. για το 2022.

Στήριξη από τον όμιλο Carlsberg

 Για το σύνολο της χρήσης του 2023, το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υπερέβη το αντίστοιχο των βραχυπρόθεσμων απαιτήσεων κατά 48,3 εκατ. ευρώ, όμως συνεχίζει να έχει χρηματοδοτική υποστήριξη από τον όμιλο Carlsberg  για να αντιμετωπίσει πιθανές ανάγκες που θα προκύψουν τους επόμενους 12 μήνες από την δημοσίευση των καταστάσεων.

Στις 17 Σεπτεμβρίου 2024 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έλαβε επιστολή υποστήριξης από την μητρική της εταιρεία Carlsberg Breweries A/S, η οποία είναι υπεύθυνη για την διαχείριση των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε επίπεδο ομίλου, βάσει της οποίας η Carlsberg δεσμεύεται ότι θα την υποστηρίξει οικονομικά την ελληνική εταιρεία αναφορικά με τις ενδεχόμενες υποχρεώσεις και τις δεσμεύσεις της για μια περίοδο 12 μηνών από την ημερομηνία έγκρισης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων.

Επενδύσεις σε ελληνικές επωνυμίες

 Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην εξαγορά του 35% της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο, παραγωγού της μπύρας Νήσου έναντι 1 εκατ. ευρώ στις 27 Ιουνίου 2023, ενώ επένδυσε και στην συγγενή επένδυση σε θυγατρική με την HBC- Ελληνική Εταιρεία Ποτών».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της μυτιληνιάς μικροζυθοποιίας Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Προτεινόμενα