H «Ευρώπη είναι το μέλλον» είναι το μήνυμα που παρουσιάζει νέα ετικέτα της εταιρείας με έδρα της Βρυξέλλες, Brussels Beer Project, για την παρασκευή της οποίας ένωσαν τις δυνάμεις τους 12 ζυθοποιίες από 11 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, με σκοπό να δείξει ότι η γηραιά ήπειρος έχει σφιγμό και μπορεί, όποτε το απαιτούν οι συνθήκες να ενεργήσει ως ενιαία οντότητα.
Για την παραγωγή της «The Future is Europe», χρησιμοποιήθηκαν λυκίσκοι με προέλευση από την Ουκρανία, και το όνομα της προέρχεται από την ομώνυμη τοιχογραφία Rue de la Loi των Βρυξελλών, που αποτελεί δημιουργία του καλλιτέχνη Novadead, σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Urbana και την εταιρεία Atenor.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο συνιδρυτής της Brussels Beer Project, Sebastien Morvan, σκοπός της ιδιαίτερης ετικέτας είναι να αναδείξει και να γιορτάσει την ενότητα και τον πολυποίκιλο πολιτισμό των χωρών της γηραιάς ηπείρου, αφού όπως υποστήριξε θεωρεί ότι η Ευρώπη υστερεί στον τομέα της ενότητας.
Όσον αφορά την γεύση της «The Future is Europe», πρόκειται για μια φρέσκια New England IPA, που δημιουργήθηκε με την ανάμειξη πρώτων υλών από διάφορες χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένου λυκίσκων από την Ουκρανία, ενώ κατά τον Morvan πρόκειται για μια πικρή μπύρα με αρώματα μάνγκο, ανανά, καρύδας και γκρέιπφρουτ, και συνδυάζει τεχνικές παραγωγής από όλες τις συνεργαζόμενες ζυθοποιίες.
Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Morvan υποστήριξε ότι πολλές φορές οι κάτοικοι της γηραιάς ηπείρου δεν διαθέτουν αίσθηση περηφάνιας και φιλοδοξίας, και για αυτό η ιδέα πίσω από την συνεργατική ετικέτα είναι να δείξει ότι η Ευρώπη μπορεί δράσει ομαδικά, να καινοτομήσει και να παράξει φρέσκα προϊόντα, προωθώντας, παράλληλα, την επιχειρηματικότητα της. Τέλος, υπογράμμισε ότι μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας επιδιώκεται η συσχέτιση της μπύρας με την έννοια της Ευρώπης, ώστε όταν κάποιος σκέφτεται την σημαία της ΕΕ και τις Βρυξέλλες, να μην σκέφτεται αποκλειστικά τις νομοθεσίες.
Πληροφορίες από Politico