Καθόδου συνέχεια για τζίρο Molson Coors στο γ’ τρίμηνο 2024, πουλάει τις craft επιχειρήσεις της

Κοινοποίηση:

Στα 2,85 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της ζυθοποιίας Molson Coors για το τρίτο τρίμηνο του 2024, βιώνοντας μια πτώση της τάξεως του 7,8% σε σχέση με το 2023, ενώ κινήθηκαν χαμηλότερα από τις προβλέψεις των ειδικών για 2,93 δισ. ευρώ.

Σημαντική ήταν η πτώση των αμερικάνικων επωνυμιών της που μειώθηκαν κατά 5,4% κατά την διάρκεια του τριμήνου, λόγω των μειωμένων πωλήσεων των ακριβότερων ετικετών της, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ που αποτελεί τον σημαντικότερο προορισμό για τα προϊόντα της. Ως αποτέλεσμα των μειωμένων πωλήσεων η εταιρεία πλέον αναμένει ότι οι μικτές της πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα είναι κατά 1% χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με τις προηγούμενες προβλέψεις της που έδειχναν μια μικρή μονοψήφια αύξηση.

Οι μειωμένες πωλήσεις της Molson Coors είναι ενδεικτικές του αντίκτυπου που έχει η ακρίβεια στην αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών και ακολουθεί στα βήματα των AB InBev και Carlsberg που είδαν τις πωλήσεις των ακριβότερων ετικετών τους να βιώνουν σημαντική πτώση ειδικά σε ανερχόμενες αγορές όπως αυτή της Κίνας.

Η καθοδική πορεία της Molson Coors είναι εμφανής καθόλη την διάρκεια του έτους, με την εταιρεία να αναφέρει τον Αύγουστο ότι για το πρώτο τρίμηνο του 2024 είδε μια πτώση του τζίρου της κατά 4%, ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι πουλάει τέσσερις από τις επιχειρήσεις της που απασχολούνται με την παραγωγή craft μπύρας, ήτοι τις Hop Valley Brewing Company, Terrapin Beer Co, Revolver Brewing και Atwater Brewery στην καναδέζικη Tilray.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.