Καθόδου συνέχεια για τζίρο Molson Coors στο γ’ τρίμηνο 2024, πουλάει τις craft επιχειρήσεις της

Κοινοποίηση:

Στα 2,85 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της ζυθοποιίας Molson Coors για το τρίτο τρίμηνο του 2024, βιώνοντας μια πτώση της τάξεως του 7,8% σε σχέση με το 2023, ενώ κινήθηκαν χαμηλότερα από τις προβλέψεις των ειδικών για 2,93 δισ. ευρώ.

Σημαντική ήταν η πτώση των αμερικάνικων επωνυμιών της που μειώθηκαν κατά 5,4% κατά την διάρκεια του τριμήνου, λόγω των μειωμένων πωλήσεων των ακριβότερων ετικετών της, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ που αποτελεί τον σημαντικότερο προορισμό για τα προϊόντα της. Ως αποτέλεσμα των μειωμένων πωλήσεων η εταιρεία πλέον αναμένει ότι οι μικτές της πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα είναι κατά 1% χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με τις προηγούμενες προβλέψεις της που έδειχναν μια μικρή μονοψήφια αύξηση.

Οι μειωμένες πωλήσεις της Molson Coors είναι ενδεικτικές του αντίκτυπου που έχει η ακρίβεια στην αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών και ακολουθεί στα βήματα των AB InBev και Carlsberg που είδαν τις πωλήσεις των ακριβότερων ετικετών τους να βιώνουν σημαντική πτώση ειδικά σε ανερχόμενες αγορές όπως αυτή της Κίνας.

Η καθοδική πορεία της Molson Coors είναι εμφανής καθόλη την διάρκεια του έτους, με την εταιρεία να αναφέρει τον Αύγουστο ότι για το πρώτο τρίμηνο του 2024 είδε μια πτώση του τζίρου της κατά 4%, ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι πουλάει τέσσερις από τις επιχειρήσεις της που απασχολούνται με την παραγωγή craft μπύρας, ήτοι τις Hop Valley Brewing Company, Terrapin Beer Co, Revolver Brewing και Atwater Brewery στην καναδέζικη Tilray.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.