Καθόδου συνέχεια για τζίρο Molson Coors στο γ’ τρίμηνο 2024, πουλάει τις craft επιχειρήσεις της

Κοινοποίηση:

Στα 2,85 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της ζυθοποιίας Molson Coors για το τρίτο τρίμηνο του 2024, βιώνοντας μια πτώση της τάξεως του 7,8% σε σχέση με το 2023, ενώ κινήθηκαν χαμηλότερα από τις προβλέψεις των ειδικών για 2,93 δισ. ευρώ.

Σημαντική ήταν η πτώση των αμερικάνικων επωνυμιών της που μειώθηκαν κατά 5,4% κατά την διάρκεια του τριμήνου, λόγω των μειωμένων πωλήσεων των ακριβότερων ετικετών της, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ που αποτελεί τον σημαντικότερο προορισμό για τα προϊόντα της. Ως αποτέλεσμα των μειωμένων πωλήσεων η εταιρεία πλέον αναμένει ότι οι μικτές της πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα είναι κατά 1% χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με τις προηγούμενες προβλέψεις της που έδειχναν μια μικρή μονοψήφια αύξηση.

Οι μειωμένες πωλήσεις της Molson Coors είναι ενδεικτικές του αντίκτυπου που έχει η ακρίβεια στην αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών και ακολουθεί στα βήματα των AB InBev και Carlsberg που είδαν τις πωλήσεις των ακριβότερων ετικετών τους να βιώνουν σημαντική πτώση ειδικά σε ανερχόμενες αγορές όπως αυτή της Κίνας.

Η καθοδική πορεία της Molson Coors είναι εμφανής καθόλη την διάρκεια του έτους, με την εταιρεία να αναφέρει τον Αύγουστο ότι για το πρώτο τρίμηνο του 2024 είδε μια πτώση του τζίρου της κατά 4%, ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι πουλάει τέσσερις από τις επιχειρήσεις της που απασχολούνται με την παραγωγή craft μπύρας, ήτοι τις Hop Valley Brewing Company, Terrapin Beer Co, Revolver Brewing και Atwater Brewery στην καναδέζικη Tilray.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Αναβάθμιση μέσω επενδύσεων για την Corfu Beer

Aπό τη Δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), με επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ  χρηματοδοτήθηκε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία «Corfu Beer».

Πώς κατάφερε να ξεχωρίσει το Alea Craft Beer Festival

Σε μία πληθώρα από εκδηλώσεις γύρω από την μπύρα που γίνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας, η ομάδα της Alea Brewing Co. κατάφερε να διοργανώσει ένα φεστιβάλ διαφορετικό από τα άλλα.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.