Η AB InBev αποστρέφεται προς ώρας την στρατηγική εξαγοράς μικρότερων εταιρειών

Κοινοποίηση:

Η AB InBev δεν έχει πλέον ως προτεραιότητα της την εξαγορά μικρότερων εταιρειών, στρέφοντας το ενδιαφέρον της προς μια στρατηγική για μείωση των εξόδων της ελέω της ακρίβειας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO του ομίλου, Michel Doukeris στα πλαίσια συνέδριου της Yahoo Finance.

Ο Doukeris ανέφερε επίσης ότι πλέον μια στις τέσσερεις μπύρες παγκοσμίως ανήκει σε κάποια επωνυμία της AB InBev, και τόνισε ότι η στρατηγική του ομίλου προσανατολίζεται πια προς την επίτευξη μιας οργανικής ανάπτυξης. Παράλληλα, τόνισε ότι ένας από τους σημαντικότερους στόχους του ομίλου είναι η περαιτέρω ενίσχυση της μη αλκοολούχας ετικέτας της, Corona Cero.

Φυσικά, ο CEO της κορυφαίας παραγωγού μπύρας παγκοσμίως δεν έκλεισε την «πόρτα» στην πιθανή απόκτηση κάποιας άλλης επωνυμίας στο μέλλον, αφού όπως υπογράμμισε πάντα θα υπάρχουν στην αγορά ευκαιρίες όπου υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες κερδοφορίας και επιστροφής των χρημάτων στους μετόχους του ομίλου.

Παρότι το τρίτο τρίμηνο του 2024 ο συνολικός όγκος των πωλήσεων της εταιρείας μειώθηκε κατά 2,4%, οι συνολικές του πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1% με την AB InBev να αυξάνει την τιμή των προϊόντων της, ενώ σε σχέση με πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 36%. Για το σύνολο του 2024, η εταιρεία προβλέπει ότι τα λειτουργικά κέρδη της θα αυξηθούν κατά 6%-8%, ενόψει και της επαναγοράς μετοχών ύψους πάνω από 1,8 δισ. ευρώ.

Μεταξύ άλλων ο Doukeris αποκάλυψε ότι έπειτα από 18 μήνες όπου η ετικέτα της Bud Light αντιμετώπισε σημαντικές δυσκολίες στις ΗΠΑ, της σημαντικότερης αγοράς για τον όμιλο, στην οποία οφείλεται το 1/3 των πωλήσεων της, πλέον επέστρεψε σε τροχιά σταθερότητας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Προτεινόμενα

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Wild Ales and Tarantino Burgers in Athens Greece

Ένα απόλυτο γευστικό pairing προσέφεραν Eklektikon Wines και Tarantino Burgers την Πέμπτη 8 Μαΐου στο craft beer bar και bottleshop, Tales of Ales. Η Eklektikon έφερε μαζί της τις σπάνιες Wild Ales της σουηδικής ζυθοποιίας Munklägrets (Jord, Solvarm), που μαζί με τα burgers της Tarantino πλημμύρισαν τον χώρο με μοναδικά αρώματα και χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία στους παρευρισκόμενους

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.