Η AB InBev αποστρέφεται προς ώρας την στρατηγική εξαγοράς μικρότερων εταιρειών

Κοινοποίηση:

Η AB InBev δεν έχει πλέον ως προτεραιότητα της την εξαγορά μικρότερων εταιρειών, στρέφοντας το ενδιαφέρον της προς μια στρατηγική για μείωση των εξόδων της ελέω της ακρίβειας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO του ομίλου, Michel Doukeris στα πλαίσια συνέδριου της Yahoo Finance.

Ο Doukeris ανέφερε επίσης ότι πλέον μια στις τέσσερεις μπύρες παγκοσμίως ανήκει σε κάποια επωνυμία της AB InBev, και τόνισε ότι η στρατηγική του ομίλου προσανατολίζεται πια προς την επίτευξη μιας οργανικής ανάπτυξης. Παράλληλα, τόνισε ότι ένας από τους σημαντικότερους στόχους του ομίλου είναι η περαιτέρω ενίσχυση της μη αλκοολούχας ετικέτας της, Corona Cero.

Φυσικά, ο CEO της κορυφαίας παραγωγού μπύρας παγκοσμίως δεν έκλεισε την «πόρτα» στην πιθανή απόκτηση κάποιας άλλης επωνυμίας στο μέλλον, αφού όπως υπογράμμισε πάντα θα υπάρχουν στην αγορά ευκαιρίες όπου υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες κερδοφορίας και επιστροφής των χρημάτων στους μετόχους του ομίλου.

Παρότι το τρίτο τρίμηνο του 2024 ο συνολικός όγκος των πωλήσεων της εταιρείας μειώθηκε κατά 2,4%, οι συνολικές του πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1% με την AB InBev να αυξάνει την τιμή των προϊόντων της, ενώ σε σχέση με πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 36%. Για το σύνολο του 2024, η εταιρεία προβλέπει ότι τα λειτουργικά κέρδη της θα αυξηθούν κατά 6%-8%, ενόψει και της επαναγοράς μετοχών ύψους πάνω από 1,8 δισ. ευρώ.

Μεταξύ άλλων ο Doukeris αποκάλυψε ότι έπειτα από 18 μήνες όπου η ετικέτα της Bud Light αντιμετώπισε σημαντικές δυσκολίες στις ΗΠΑ, της σημαντικότερης αγοράς για τον όμιλο, στην οποία οφείλεται το 1/3 των πωλήσεων της, πλέον επέστρεψε σε τροχιά σταθερότητας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Επιστροφή στην κερδοφορία το 2026 ακολουθώντας το δρόμο της μικροζυθοποιίας προσδοκά η ΕΖΑ

Την επιστροφή της σε δρόμους κερδοφορίας έπειτα από αρκετά χρόνια προσδοκά η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, η οποία έχει αποφασίσει να πορευτεί ως μικροζυθοποιία περιορίζοντας την

Οι καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να φέρουν την άνοδο της βιομηχανίας ζύθου των ΗΠΑ

Η αυξημένη ζήτηση για πολυτελής και καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ώθησης για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που το τελευταίο

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.