Η AB InBev αποστρέφεται προς ώρας την στρατηγική εξαγοράς μικρότερων εταιρειών

Κοινοποίηση:

Η AB InBev δεν έχει πλέον ως προτεραιότητα της την εξαγορά μικρότερων εταιρειών, στρέφοντας το ενδιαφέρον της προς μια στρατηγική για μείωση των εξόδων της ελέω της ακρίβειας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO του ομίλου, Michel Doukeris στα πλαίσια συνέδριου της Yahoo Finance.

Ο Doukeris ανέφερε επίσης ότι πλέον μια στις τέσσερεις μπύρες παγκοσμίως ανήκει σε κάποια επωνυμία της AB InBev, και τόνισε ότι η στρατηγική του ομίλου προσανατολίζεται πια προς την επίτευξη μιας οργανικής ανάπτυξης. Παράλληλα, τόνισε ότι ένας από τους σημαντικότερους στόχους του ομίλου είναι η περαιτέρω ενίσχυση της μη αλκοολούχας ετικέτας της, Corona Cero.

Φυσικά, ο CEO της κορυφαίας παραγωγού μπύρας παγκοσμίως δεν έκλεισε την «πόρτα» στην πιθανή απόκτηση κάποιας άλλης επωνυμίας στο μέλλον, αφού όπως υπογράμμισε πάντα θα υπάρχουν στην αγορά ευκαιρίες όπου υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες κερδοφορίας και επιστροφής των χρημάτων στους μετόχους του ομίλου.

Παρότι το τρίτο τρίμηνο του 2024 ο συνολικός όγκος των πωλήσεων της εταιρείας μειώθηκε κατά 2,4%, οι συνολικές του πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1% με την AB InBev να αυξάνει την τιμή των προϊόντων της, ενώ σε σχέση με πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 36%. Για το σύνολο του 2024, η εταιρεία προβλέπει ότι τα λειτουργικά κέρδη της θα αυξηθούν κατά 6%-8%, ενόψει και της επαναγοράς μετοχών ύψους πάνω από 1,8 δισ. ευρώ.

Μεταξύ άλλων ο Doukeris αποκάλυψε ότι έπειτα από 18 μήνες όπου η ετικέτα της Bud Light αντιμετώπισε σημαντικές δυσκολίες στις ΗΠΑ, της σημαντικότερης αγοράς για τον όμιλο, στην οποία οφείλεται το 1/3 των πωλήσεων της, πλέον επέστρεψε σε τροχιά σταθερότητας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Προτεινόμενα

H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίστηκε κορυφαία εργοδότρια για το 2024

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν διακρίνεται μόνο για τις ετικέτες της, αλλά και τις αξίες της, όπως φαίνεται και από την αναγνώριση της από τον παγκόσμιο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Top Employer 2024», από την πρώτη, μάλιστα, φορά που συμμετέχει στην διαδικασία πιστοποίησης.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.