Μια Tropical Stout προσθετει στην γκάμα ετικετών της η πατρινή ζυθοποιία Ammousa

Κοινοποίηση:

Την δεύτερη της ετικέτα έπειτα από πέντε χρόνια παρουσίασε η πατρινή ζυθοποιία Ammousa. Ο λόγος για την Ammousa Tropical Stout, που αποτελεί συνέχειας της ερασιτεχνικής ετικέτας Deka5, που είχε παρασκευαστεί ειδικά για τον 2ο διαγωνισμό ερασιτεχνικής ζυθοποίησης του ΣΕΖΕ και που είχε κερδίσει το 2017 την πρώτη θέση στο πανελλήνιο διαγωνισμό οικιακής ζυθοποίησης που έγινε από τον Σύλλογο Ερασιτεχνών Ζυθοποιών Ελλάδος και το 2018 πήρε δύο αστέρια στο παγκόσμιο διαγωνισμό γευσιγνωσίας Great Τaste Αwards που έγιναν στο Λονδίνο.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η AMMOUSA Tropical Stout είναι μια σκούρα μπύρα με πυκνό καφέ αφρό μέσης διάρκειας και με αλκοόλ 7%. Είναι ένας συνδυασμός από επτά είδη κριθαριού, πέντε λυκίσκους, βανίλια και καφέ Βενεζουέλας. Η μαγιά Verdant IPA προσδίδει επίγευση από τροπικά φρούτα και εσπεριδοειδή. Διακρίνονται απαλά αρώματα ψημένης βύνης, με νότες λυκίσκου. Το σώμα της είναι γεμάτο και η γεύση της μεστή, απαλή, γλυκιά, με χαμηλή ενανθράκωση, νότες σοκολάτας, καφέ και αποξηραμένων φρούτων. Η επίγευσή της είναι ελάχιστα πικρή και ευχάριστα όξινη. Συνοδεύει το κόκκινο κρέας με γλυκιά ή πικάντικη σάλτσα και μπορεί επίσης να συνοδέψει άψογα πλατό τυριών ή ποικιλία με όστρακα. Απολαύστε ακόμα και με γλυκές γεύσεις, όπως σουφλέ σοκολάτας… Διαθέσιμη στο eshop ή στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας (Παρνασσού 17, Πάτρα).

Η Tropical Stout έρχεται να πλαισιώσει την English IPA της Ammousa η οποία το φετινό καλοκαίρι απέσπασε στα World Beer Awards στο Norwich το βράδυ της Τετάρτης 7 Αυγούστου, την 16η διάκριση της, ενώ παλαιότερα είχε ξανά την τιμητική της τόσο σε ελληνικούς διαγωνισμούς, στους οποίους ξεχωρίζουν η πλατινένια διάκριση από τα Athens Fine Food Awards by Expotrof και το ασημένιο μετάλλιο από τα Greek Beer Awards, αλλά και στο εξωτερικό, όπου έχει βραβευτεί με χρυσό μετάλλιο στο European Beer Challenge το 2019 και το 2023 και χάλκινο μετάλλιο στα London Beer Awards.

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της μυτιληνιάς μικροζυθοποιίας Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

H Βεργίνα Alcohol Free στο πλευρό των δρομέων του 5ου Νυχτερινού Αγώνα Θράκης

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε με την ΒΕΡΓΙΝΑ alcohol free έδωσε δυναμικό «παρών» ως επίσημος Χορηγός του 5ου Νυχτερινού Αγώνα Θράκης – Thrace Night Run, ενισχύοντας έμπρακτα τις αξίες της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας και της υγείας.  Η ΒΕΡΓΙΝΑ  alcohol free στάθηκε περήφανα στο πλευρό των δρομέων και τους ξεδίψασε ως επίσημος χορηγός του αγώνα, με την ελεύθερη από τη φύση της δυναμική και την καινοτόμο συνταγή της που την καταστούν ισοτονική.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.