Επιστήμονες βρήκαν ενδείξεις για παραγωγή μπύρας από ρύζι στην Κίνα πριν από 10.000 χρόνια

Κοινοποίηση:

Η μπύρα από ρύζι αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της κουλτούρας της σύγχρονης ανατολικής Ασίας και παράγεται ακόμα και από τους μεγαλύτερους παραγωγούς της περιοχής, όπως, η Asahi. Βάσει μιας νέας έρευνας, το γεγονός αυτό μόνο έκπληξη δεν θα πρέπει να προκαλεί, αφού το ρύζι χρησιμοποιούταν για την παραγωγή μπύρας στην Κίνα εδώ και τουλάχιστον 10.000 χρόνια.

Τα αποτελέσματα της έρευνας των επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο του Stanford, την Κινεζική Ακαδημία του Επιστημονικού Ινστιτούτου Γεωλογίας και Γεωφυσικής, και το Περιφερειακό Ινστιτούτο Πολιτισμικών Κειμηλίων και Αρχαιολογίας της Zhejiang  δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό εγχειρίδιο «Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS), και δίνουν μια νέα οπτική σχετικά με την ανάπτυξη του τομέα της αλκοολικής ζύμωσης και της καλλιέργειας ρυζιού στην ανατολική Ασία. Τα ευρήματα σχετίζονται, μάλιστα, με την κουλτούρα Shangshan στο χαμηλότερο μέρος της κοιλάδας του ποταμού Yangtze, που συναντάται ήδη από το 8.000 π.Χ.

Για χάρη της έρευνας οι επιστήμονες ανέλυσαν όστρακα, και θραύσματα από βάζα και λεκάνες που πιθανότατα χρησιμοποιούνταν για την προετοιμασία φαγητού και ποτών. Από την ανάλυση αυτή βρεθήκαν φυτικά υπολείμματα ρυζιού, βελανιδιών και κρίνων. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι εντοπίστηκαν κόκκοι αμύλου, γεγονός που είναι ενδεικτικό μιας διαδικασίας αλκοολικής ζύμωσης. Άξιο αναφοράς είναι ότι η μαγιά που αναλύθηκε ήταν εφάμιλλή αυτής που χρησιμοποιείται σήμερα στην Κίνα για την παραγωγή του προϊόντος qu, που αξιοποιείται για την εκκίνηση της διαδικασίας αλκοολικής ζύμωσης ποτών όπως το baiju. Φυσικά, αυτά είναι και τα αρχαιότερα ευρήματα μιας τέτοιας διαδικασίας στην ανατολική Ασία.

Τέλος, κατά την εκτίμηση των επιστημόνων η αρχαία αυτή μπύρα από ρύζι πιθανότατα καταναλωνόταν στην διάρκεια τελετών, και δεν παραγόταν προς μαζική κατανάλωση, όπως σήμερα.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.