Ενισχύει το αποτύπωμα της στην craft σκηνή η Ab InBev, συμφωνία με την ιστορική ζυθοποιία Pabst

Κοινοποίηση:

Σε μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να αυξήσει την παρουσία της στην craft σκηνή προέβη η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως, Ab InBev. Πιο συγκεκριμένα, η βέλγικη εταιρεία «έδωσε τα χέρια» με την ιστορική ζυθοποιία Pabst Brewing Company, η οποία μετρά σχεδόν δύο αιώνες παρουσίας στο χώρο του ζύθου, αφού η ίδρυση της χρονολογείται στο μακρινό 1844, και που αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επωνυμίες μπύρας στις ΗΠΑ.

Βάσει της συμφωνίας, η Pabst Brewing Company θα μπορεί να αξιοποιήσει τη μονάδα παραγωγής της Ab InBev στο Wisconsin για την παραγωγή συγκεκριμένων προϊόντων, μεταξύ αυτών και της κορυφαίας της, ίσως, κορυφαίας ετικέτας της Pabst Blue Ribbon. Ο βέλγικος κολοσσός εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που προέκυψε από την λήξη της εικοσαετούς σχεδόν συνεργασίας της Pabst με τη Molson Coors, και θα ξεκινήσει την κοινή της πορεία με την αμερικανική παραγωγό κατά πάσα πιθανότητα εντός του πρώτου οικονομικού τριμήνου του 2025.

Αναφορικά με την νέα σημαντική συνεργασία της Pabst, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Paul Chibe, τόνισε ότι η AB InBev θα της επιτρέψει να επεκτείνει το προμηθευτικό της δίκτυο και να μπορέσει να ανταποκριθεί σε μεγαλύτερο βαθμό με τις απαιτήσεις των καταστημάτων μεταπώλησης και των διακινητών με τους οποίους συνεργάζεται. Παράλληλα, δήλωσε ότι η νέα συμφωνία αυξάνει τις προοπτικές εξέλιξης ολόκληρης της γκάμας προϊόντων της.

Άξιο αναφοράς είναι ότι οι συνταγές τις Pabst θα συνεχίσουν να φέρουν τη σφραγίδα του master brewer της εταιρείας, John Kimes, καθώς και των ομάδων ζυθοποίησης και ελέγχου ποιότητας της Pabst.

Πληροφορίες από foodbev.com και brewbound.com

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.