Η Constellation Brands μειώνει τις προβλέψεις πωλήσεων 2025, ελέω αβεβαιότητας

Κοινοποίηση:

Σε μείωση των προβλέψεων για τις ετήσιες πωλήσεις και το τζίρο της για το 2025 προχώρησε ο αμερικανικός κολοσσός της μπύρας Constellation Brands. Οι χαμηλότερες εκτιμήσεις οφείλονται στις σχετικά χαμηλές πωλήσεις για τις κορυφαίες τις επωνυμίες μπύρας Modelo Oro και Corona Light στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, γεγονός που έριξε την αξία των μετοχών της κατά 14% την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου.

Έτσι, η εταιρεία πλέον αναμένει οι καθαρές ετήσιες πωλήσεις για το σύνολο των επιχειρήσεων της να αυξηθούν κατά 2% με 5%, ενώ βάσει των προηγούμενων εκτιμήσεων της υπήρχαν ελπίδες για άνοδο της τάξεως του 4%-6%. Όσον αφορά τις μπύρες, η αντίστοιχη πτώση μεταφράζεται σε εκτιμήσεις για άνοδο μεταξύ 4%-7%. έναντι των πρότερων προβλέψεων για ανάπτυξη μεταξύ 6% και 8%. Άξιο αναφοράς είναι ότι στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους οι καθαρές τις πωλήσεις αγγίξαν τα 2,4 δισ. ευρώ, χαμηλότερα, δηλαδή, των προσδοκιών για 2,46 δισ. ευρώ.

Οι χαμηλές πτήσεις των ετικετών μπύρας της Constellation Brands έγκεινται στο ότι οι καταναλωτές με χαμηλότερα εισοδήματα έχουν στραφεί προς πιο φθηνές εναλλακτικές την ώρα που η εταιρεία επιχειρεί να αντισταθμίσει τη ζημία από τις επωνυμίες πνευματώδων ποτών και κρασιών της επενδύοντας περισσότερα στις premium μπύρες. Κατά τον Διευθύνων Σύμβουλο της Constellation Brands, Bill Newlands, η κορυφαία παραγωγός χαμήλωσε τις προβλέψεις, επειδή υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με το πότε οι πελάτες της θα επιστρέψουν στις συνηθισμένες καταναλωτικές τους συνήθειες.

Σύμφωνα με τον αναλυτή της επενδυτικής εταιρείας Truist Securities, Bill Chappell, μέχρι και το καλοκαίρι, όποτε είναι και η πιο δραστήρια περίοδος για το χώρο της μπύρας, συνίσταται στους φιλόδοξους επενδυτές να περιμένουν, αφού δεν προβλέπεται να υπάρξουν παράγοντες που θα αλλάξουν τα δεδομένα μέχρι και τότε.

Πληροφορίες από Reuters

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Προτεινόμενα

Διπλωματικές αρχές του ECDC Club υποδέχθηκε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η εξωστρέφεια

Πολυμελή αντιπροσωπεία εμπορικών ακολούθων και διπλωματικών αρχών-μελών του ECDC Club από διάφορες χώρες υποδέχθηκε την Πέμπτη 22 Μαΐου η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Στόχος της επίσκεψης ήταν η υποστήριξη του επιχειρηματικού οικοσυστήματος, καθώς και η διείσδυση σε νέες αγορές.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.