Σε μείωση των προβλέψεων για τις ετήσιες πωλήσεις και το τζίρο της για το 2025 προχώρησε ο αμερικανικός κολοσσός της μπύρας Constellation Brands. Οι χαμηλότερες εκτιμήσεις οφείλονται στις σχετικά χαμηλές πωλήσεις για τις κορυφαίες τις επωνυμίες μπύρας Modelo Oro και Corona Light στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, γεγονός που έριξε την αξία των μετοχών της κατά 14% την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου.
Έτσι, η εταιρεία πλέον αναμένει οι καθαρές ετήσιες πωλήσεις για το σύνολο των επιχειρήσεων της να αυξηθούν κατά 2% με 5%, ενώ βάσει των προηγούμενων εκτιμήσεων της υπήρχαν ελπίδες για άνοδο της τάξεως του 4%-6%. Όσον αφορά τις μπύρες, η αντίστοιχη πτώση μεταφράζεται σε εκτιμήσεις για άνοδο μεταξύ 4%-7%. έναντι των πρότερων προβλέψεων για ανάπτυξη μεταξύ 6% και 8%. Άξιο αναφοράς είναι ότι στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους οι καθαρές τις πωλήσεις αγγίξαν τα 2,4 δισ. ευρώ, χαμηλότερα, δηλαδή, των προσδοκιών για 2,46 δισ. ευρώ.
Οι χαμηλές πτήσεις των ετικετών μπύρας της Constellation Brands έγκεινται στο ότι οι καταναλωτές με χαμηλότερα εισοδήματα έχουν στραφεί προς πιο φθηνές εναλλακτικές την ώρα που η εταιρεία επιχειρεί να αντισταθμίσει τη ζημία από τις επωνυμίες πνευματώδων ποτών και κρασιών της επενδύοντας περισσότερα στις premium μπύρες. Κατά τον Διευθύνων Σύμβουλο της Constellation Brands, Bill Newlands, η κορυφαία παραγωγός χαμήλωσε τις προβλέψεις, επειδή υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με το πότε οι πελάτες της θα επιστρέψουν στις συνηθισμένες καταναλωτικές τους συνήθειες.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της επενδυτικής εταιρείας Truist Securities, Bill Chappell, μέχρι και το καλοκαίρι, όποτε είναι και η πιο δραστήρια περίοδος για το χώρο της μπύρας, συνίσταται στους φιλόδοξους επενδυτές να περιμένουν, αφού δεν προβλέπεται να υπάρξουν παράγοντες που θα αλλάξουν τα δεδομένα μέχρι και τότε.
Πληροφορίες από Reuters