Η Diageo διαψεύδει τα φημολογούμενα σενάρια πώλησης της κορυφαίας τηε επωνυμίας μπύρας, Guinness

Κοινοποίηση:

Μέσω ανακοίνωσης της η Diageo διέψευσε τα σενάρια πώλησης της Guinness και του μεριδίου μετοχών της ύψους 34%. Οι φημολογίες είχαν ξεκινήσει έπειτα από δημοσίευμα του Bloomberg, το οποίο υποστήριζε ότι ο κολοσσός των αλκοολούχων ποτών εξέταζε σοβαρά το ενδεχόμενο να πουλήσει την κορυφαία επωνυμία μπύρας της έναντι ποσού κοντά στα 9,5 δισ. ευρώ.

Νωρίτερα το Beer & Brunch έγραφε:

Πιθανή πώληση της Guinness, έναντι ενός ποσού κοντά στα 9,5 δισ. ευρώ φαίνεται να εξετάζει ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Diageo. Η κορυφαία παραγωγός καλοβλέπει το σενάριο να εκμεταλλευτεί την άνθιση της δημοφιλίας της Guinness, δίνοντας νέα πνοή και στα υπόλοιπα εγχειρήματα της, όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του Bloomberg.

Η πλέον επιτυχημένη Imperial Stout στον κόσμο είναι ανάρπαστη με τους νεότερους ηλικιακά καταναλωτές, και ειδικά αυτούς της gen Z. Μάρτυρας της σημαντικής ζήτησης είναι τα ελλείμματα αποθεμάτων Guinness την περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων, ελέω της πρωτοφανούς ζήτησης από τους καταναλωτές, γεγονός που επέτρεψε στην επωνυμία της Heineken, Murphy’s Imperial Stout να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά το εκκωφαντικό 632%. 

Η φημολογία για πιθανή πώληση της Guinness έφερε τις μετοχές της Diageo στην κορυφή του χρηματιστηριακού δείκτη FTSE 100 την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, αυξάνοντας την αξία τους κατά περίπου 4%, για πρώτη φορά έπειτα από αρκετό καιρό. Υπενθυμίζεται, ότι τον περασμένο Νοέμβριο, η αξία των μετοχών της εταιρείας είχε βρεθεί στην χαμηλότερη τιμή της από το 2017.

Κατά το Bloomberg, η Diageo εξετάζει ακόμα το σενάριο πώλησης του μεριδίου της ύψους 34% στην επωνυμία σαμπάνιας της LVMH, Moet Hennesy. Αν προχωρήσει προς αυτή την κατεύθυνηση, τότε η LVMH βάσει της συμφωνίας των δύο πλευρών έχει την υποχρέωση να αγοράσει το μερίδιο της Diageo με μια έκπτωση ύψους 20%.

Πληροφορίες από Bloomberg

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Προτεινόμενα

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.