Σε χαμηλό τριακονταετίας οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία, πτώση 10% την περασμένη δεκαετία

Κοινοποίηση:

Στο χαμηλότερο τους επίπεδο από της αρχές της δεκαετίας του 1990 ανήλθαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία για το 2024, σημειώνοντας μια σημαντική πτώση ύψους πάνω από 10% στην περασμένη δεκαετία.

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του Associated Press, τα επίσημα στοιχεία της γερμανικής Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας, που δημοσιεύτηκαν τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου έδειξαν ότι ζυθοποιίες και οι έμποροι που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας πούλησαν περίπου 8,3 δισ. λίτρα μπύρας το 2024, επιδόσεις 1,4% χαμηλότερες σε σχέση με το 2023. Άξιο αναφοράς είναι ότι στο νούμερο αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται οι μη αλκοολούχες μπύρες και οι εισαγωγές από χώρες εκτός ΕΕ. Παρότι η πτώση δεν ήταν τόσο σημαντική όσο η αντίστοιχη μείωση ύψους 4,5% που παρατηρήθηκε το 2023, όταν η χώρα βρισκόταν ακόμα σε φάση ανάκαμψης εγχώρια και σε επίπεδο ΕΕ, ελέω του τέλους της πανδημίας, πλέον οι πωλήσεις βρίσκονται 13,7% χαμηλότερα έναντι του 2014.

Οι πωλήσεις εντός των γερμανικών συνόρων (περίπου 80% του συνόλου), έπεσαν κατά 2% στα 6,8 δισ. λίτρα, με μια μικρή αύξηση 1,6% στις εξαγωγές ελέω αύξησης των πωλήσεων προς χώρες εκτός ΕΕ κατά 3,1% να μην μπορεί να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο τους και τις συνολικές πωλήσεις προς τρίτες χώρες να πέφτουν κατά 0,3%.

Στις μειωμένες πωλήσεις σε σημαντικό βαθμό έπαιξε ρόλο η μακροπρόθεσμη τάση για μειωμένη κατανάλωση, ελέω στροφής των αγοραστών προς πιο υγιεινές συνήθειες. Μολονότι το καλοκαίρι του 2024 η Γερμανία συγκέντρωσε τους Ευρωπαίους ποδοσφαιρόφιλους, οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν φαίνεται να απέτρεψε σε μεγάλο βαθμό την κατανάλωση.

Πληροφορίες από Associated Press

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Νέα αρχή για την παραγωγή μπύρας στην Ελλάδα με την αναθεώρηση της νομοθεσίας

Σχεδόν εκατό χρόνια µετά, αυτές τις µέρες, η Ευρωπαϊκή Ένωση κρίνει την τύχη νοµοσχεδίου που κατέθεσε η Ελλάδα και αφορά στην αναθεώρηση του Βασιλικού ∆ιατάγµατος του 1922 για την παραγωγή της µπύρας στην Ελλάδα. Ήδη το σχετικό Σχέδιο Νόµου που έχει οριστικοποιηθεί από ελληνικής πλευράς, µετά από διαβούλευση τριών µηνών, έχει τεθεί υπό την κρίση της Ε.Ε. Εφόσον λοιπόν δεν υπάρξουν σχόλια, παρατηρήσεις ή ενστάσεις, το σχετικό νοµοθέτηµα θα τεθεί προς ψήφιση µε σκοπό την αλλαγή της υφιστάµενης νοµοθεσίας στον κλάδο της µπύρας στη χώρα µας.

Κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι μπύρες με άρωμα και ιδιαίτερες γεύσεις

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς για αρωματικά ποτά, οι ζυθοποιοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς την παραγωγή μπυρών με αρώματα, όπως προέκυψε από το συνέδριο International Beer Strategies Conference στην Πορτογαλία.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.