Αυξημένος 2,4% στα 10 δισ. ευρώ ο τζίρος της Carlsberg το 2024, μειωμένες οι προβλέψεις για το 2025

Κοινοποίηση:

Αυξημένος κατά 2,4% στα 10 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος της Carlsberg για το 2024, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου που δημοσιεύτηκαν την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου.

Ανοδικά κινήθηκαν και τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου Carlsberg που ανήλθαν για το σύνολο του 2024 στα 1,52 δισ. ευρώ, έναντι 1,487 δισ. το 2023 (+6%).

Οι παραγόμενοι όγκοι μπύρας του ομίλου αυξήθηκαν οργανικά κατά 0,2%, κατά κύριο λόγο χάρη σε σημαντική ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και Ινδία (CEEI), λόγο της οποίας αντισταθμίστηκαν οι απώλειες στη Δυτική Ευρώπη και Ασία. Τα EBITDA του ομίλου αυξήθηκαν οργανικά κατά 5,4% και κατά 4% σε δημοσιευμένη βάση στα 2,11 δισ. ευρώ.

Η γκάμα διεθνών και εγχώριων πολυτελών ετικετών του ομίλου Carlsberg αύξησαν την αξία τους κατά 2% χάρη στην αξιοσημείωτη άνοδο στη ζώνη CEEI. «Υψηλές πτήσεις» σημείωσαν και οι μη αλκοολούχες ετικέτες του ομίλου που κατέγραψαν ισχυρές επιδόσεις στη Δυτική Ευρώπη και στη CEEI.

Σημαντική αύξηση στην Ελλάδα

Στην αγορά CEEI, όπου ανήκει και η Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων μπύρας αυξήθηκε οργανικά κατά 3,6%, ελέω καταγραφόμενης ανάπτυξης στις περισσότερες αγορές, και ειδικά στις πολυτελείς και μη αλκοολούχες ετικέτες της εταιρείας. Στη συγκεκριμένη αγορά τα λειτουργικά έσοδα της Carlsberg αυξήθηκαν οργανικά κατά 9,6%, ενώ τα δημοσιευμένα οργανικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 6,8%.

Μεταξύ των χωρών όπου σημειώθηκε σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων ήταν και η Ελλάδα, όπου καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 7%, κυρίως χάρη στις εγχώριες ετικέτες, όπως η Μύθος και στις εξαιρετικές πρόσφατες επιδόσεις της επωνυμίας Kaiser και της ΦΙΞ Άνευ. Αυτή τη στιγμή η Carlsberg, μέσω της ελληνικής θυγατρικής της, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αποτελεί το δεύτερο σημαντικότερο παίκτη της ελληνικής αγοράς.

Μετριοπαθής αύξηση τζίρου εντός 2025

Για το 2025, για όλες της επιχειρήσεις της, εκτός της Britvic, ο όμιλος της Carlsberg, προβλέπει μια μικρή αύξηση των οργανικών λειτουργικών εσόδων κατά 1-5%, ήτοι σε ποσό μια αύξηση περίπου 20 εκατ. ευρώ. Για τη φετινή χρονιά η Carlsberg εκτιμά ότι θα επικρατήσει σχετική σταθερότητα των καταναλωτικών συνηθειών, παρότι παραμένει η αβεβαιότητα σε Ασία και Ευρώπη.

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική μπύρα Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

H Eλληνική Ζυθοποιία Αταλάντης γιορτάζει την επανακυκλοφορία της μπύρας Πειραϊκή

Την επανακυκλοφορία της μπίρας “Πειραϊκή” γιόρτασε το βράδυ της Πέμπτης 10 Ιουλίου η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στον Όρμο της Αφροδίτης στον Πειραιά.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Με ρυθμό ανάπτυξης 11,4% τρέχει η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale έως το 2025

Η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale αναμένεται να φτάσει τα 70,1 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, με ρυθμό ανάπτυξης 11,4%, δείχνει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία η αύξηση του πληθυσμού, νέοι και τα social media τροφοδοτούν τη ζήτηση.  Η έκθεση της Allied Market Research αποτιμά το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς India Pale Ale  σε 32.905,6 εκατομμύρια δολάρια το 2018, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 46,5% του μεριδίου.

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» από την Ζυθοποιία Αναστασίου

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» ανακοίνωσε η  Ζυθοποιία Αναστασίου σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Χίου. Η «Στέντωρ» είναι μια ζουμερή, χυμώδης New England IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6%, και εξαιρετικό μείγμα λυκίσκων.

Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.