Με πωλήσεις 11,1 δις ευρώ έκλεισε το 2024 η κορυφαία αμερικανική ζυθοποιία Molson Coors

Κοινοποίηση:

Κοντά στα 11,12 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Molson Coors για το σύνολο της χρήσης 2024, σημειώνοντας ισχνή πτώση ύψους 0,6% έναντι των 11,19 δισ. ευρώ για το 2023.

Παρότι η εταιρεία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις στη ζώνη Ευρώπης-Μέσης Ανατολής(EMEA) και στην Ασία, όπου οι πωλήσεις της ανήλθαν περίπου στα 2,3 δισ. ευρώ, και στον Καναδά, η ακύρωση ενός συμβολαίου ζυθοποίησης στις ΗΠΑ είχε αρνητικό αποτέλεσμα στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας στην άλλη μεριά του Ατλαντικού που μειώθηκαν κατά 3%.

Ειδικά για τη ζώνη EMEA αναφέρεται ότι η ετικέτα Ožjusko που ηγείται της αγοράς στην Κροατία και το επιτυχημένο λανσάρισμα της επωνυμίας Caraiman στη Ρουμανία συνέβαλαν καθοριστικά στο να μειωθεί ο αντίκτυπος του διαρκώς αυξανόμενου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει η Carling στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, η Molson Coors τονίζει ότι συνέχισε να εισάγει premium επωνυμίες στη γκάμα της εταιρείας στην Ευρώπη και την Ασία με τη συνεχή ανάπτυξη της επωνυμίας Madri στην Αγγλία. Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στις ΗΠΑ και στον Καναδά, όπου η Miller Lite αποτέλεσε πρωταγωνιστή της αγοράς, ενώ η εταιρεία κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες για την προώθηση των προϊόντων της σειράς Blue Moon και άλλων ακριβών ετικετών προκειμένου να μειώσει τις απώλειες και να αλλάξει την τροχιά ανάπτυξης της.

Προβλέψεις 2025

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για το σύνολο του 2025 αναμένει να σημειώσει μικρή μονοψήψια ανάπτυξη σε σταθερή οικονομική βάση. Εντούτοις σημειώνει πως το παγκόσμιο μάκρο-περιβάλλον αναπτύσσεται ραγδαία, έχοντας ως αποτέλεσμα την αβεβαιότητα γύρω από τον αντίκτυπο των γεωπολιτικών γεγονότων  και των πολιτικών παγκοσμίου εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου της επιρροής τους στις καταναλωτικές τάσεις.

Κατά τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Gavin Hattersley «Το 2024 αποτέλεσε μια ακόμα χρονιά ανάπτυξης για τη Molson Coors. Εν μέσω ενός απαιτητικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος συνεχίσαμε να υποστηρίζουμε τις παγκόσμιες επωνυμίες μας και να παρέχουμε ακριβά προϊόντα σε πολλές χώρες, την ώρα που συνεχίζουμε τα σχέδια μας για την παροχή πολυτελών προϊόντων στις ΗΠΑ εντός 2025. Μπαίνουμε στο χρόνο με αισιοδοξία, και αυτό φαίνεται στις προβλέψεις μας που συμβαδίζουν με τους στόχους μακροπρόθεσμης ανάπτυξης μας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ξεχώρισε στα φετινά βραβεία NFL Best Restaurant Awards η premium μπίρα NOAM

Η premium μπίρα NOAM ήταν ανάμεσα σε αυτές που ξεχώρισαν για την αισθητική και την αυθεντικότητα τους στα 8α κορυφαία βραβεία για την ελληνική γαστρονομία FNL Best Restaurant Awards 2025. Τα βραβεία έλαβαν χώρα τη Δευτέρα 19 Μαΐου στο αμφιθέατρο «Ιωάννης Δεσποτόπουλος» του Ωδείου Αθηνών, με 263 εστιατόρια από όλη την Ελλάδα να τιμώνται για τη συμβολή τους στην σύγχρονη γαστρονομία της χώρας μας.

Προτεινόμενα

Απόλυτος σταθμός της craft μπύρας το 5ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα τον Αύγουστο

Επιστρέφει για 5η φορά το φεστιβάλ «σταθμός» για την ελληνική craft σκηνή Peloponnese Beer Festival που θα διεξαχθεί στο Πάρκο Δυτικής Παραλίας (Κυκλ. Αγωγής) στην Καλαμάτα μεταξύ 1ης και 3ης Αυγούστου.

Το βράσιµο δεν σταµατά στο Χαλάνδρι με τις κατάλληλες συνταγές ανά εποχή

Περήφανος που συµµετείχε στην «επανάσταση της µπύρας» στην Ελλάδα, όπως παρουσιάστηκε την πενταετία 2010-2015, ανοίγοντας το πρώτο µαγαζί µε πώληση µπύρας craft, δηλώνει ο Φώτης Αναστασίου, ιδιοκτήτης της Ζυθοποιίας Αναστασίου και εκ των ιδρυτών της δηµοφιλούς Local Pub των βορείων προαστείων της Αθήνας.