Κορυφαίος εργοδότης για δεύτερη διαδοχική χρονιά αναδείχθηκε η Aθηναϊκή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναδείχθηκε ως «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα και για το 2025, από τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Top  Employers Institute που πιστοποιεί την αριστεία και τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού για περισσότερα από 30 χρόνια. Η διάκριση αυτή για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά επιβραβεύει την ανθρωποκεντρική στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και αναγνωρίζει την αφοσίωση της εταιρείας στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού, συμπεριληπτικού και ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος που επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη και την πρόοδο των εργαζομένων του.

Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητάς της, είτε πρόκειται για τους εργαζόμενους, είτε για τους συνεργάτες της, είτε για τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξασφαλίζει ένα εργασιακό περιβάλλον που προάγει ίσες ευκαιρίες για όλους, με έμπρακτο σεβασμό στη διαφορετικότητα. Η ένταξη, η συμπερίληψη και η ομαδικότητα αποτελούν διαχρονικά αναπόσπαστο μέρος της επιχειρησιακής κουλτούρας της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό και πιστή στη φιλοσοφία της για ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες εξέλιξης, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε στην υπογραφή της “Χάρτας Διαφορετικότητας” το 2020, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εφαρμογή ίσων ευκαιριών στην εργασία.

Διαχρονικά, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εστιάζει στη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών και προϋποθέσεων που ευνοούν την ανάδειξη των ικανοτήτων και της δυναμικής του κάθε εργαζόμενου, ενισχύοντας μια κουλτούρα διαρκούς εξέλιξης και μάθησης που δημιουργεί αξία με βιώσιμο τρόπο για την εταιρεία και τους ανθρώπους της. Σύμφωνα με την έρευνα Εργασιακού Κλίματος για το 2024, οι 9 στους 10 εργαζόμενους δήλωσαν πως υπάρχουν ίσες ευκαιρίες σε όλες και όλους τους εργαζόμενους να έχουν μία πετυχημένη καριέρα στην Εταιρεία. Προσεγγίζοντας ολιστικά την υγεία και ευημερία των ανθρώπων της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προσφέρει, μεταξύ άλλων, ολοκληρωμένα προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης, τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης, προγράμματα που προάγουν την καλή φυσική κατάσταση και την υγιεινή διατροφή, σε συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες, καθώς και τη δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας.

Η διαδικασία πιστοποίησης του Ινστιτούτου Top Employers περιλαμβάνει ενδελεχή έρευνα και αξιολόγηση πρακτικών ανθρώπινου δυναμικού από πιστοποιημένους ελεγκτές, σε τομείς όπως, μεταξύ άλλων, ένταξη & ενσωμάτωση, επικοινωνιακή στρατηγική, ανάπτυξη και εκπαίδευση, κουλτούρα ηγεσίας, ανοικτή επικοινωνία και διαφορετικότητα.

Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Ελένη Δρακοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Προσπαθούμε διαρκώς να προσφέρουμε ένα περιβάλλον εργασίας στο οποίο οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενές μας να μπορούν να “ανθίσουν” προσωπικά και επαγγελματικά. Αυτό είναι που μας κάνει σήμερα εργοδότη επιλογής, ανάμεσα στους 21 αυτή τη στιγμή πιστοποιημένους στην Ελλάδα. Είμαστε υπερήφανοι για την κουλτούρα που μΑΖί έχουμε δημιουργήσει, η οποία βασίζεται στις αξίες του σεβασμού, της ακεραιότητας και της ομαδικότητας. Πιστεύουμε βαθιά πως οι άνθρωποί μας κάνουν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυτή που είναι όλα αυτά τα χρόνια. Και η δέσμευσή μας είναι πως θα συνεχίσουμε με κάθε τρόπο να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους μας, ουσιαστικά και έμπρακτα».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Άνοιγμα στην Ασία και συνεργασία με την ζυθοποιία Tiger Beer για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η ηγέτιδα των πολυτελών μπυρών στην ασιατική αγορά, Tiger Beer, και ο μεγαλύτερος από άποψη αριθμού φιλάθλων ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έδωσαν τα