Η Perroni επενδύει στις μη αλκοολούχες ετικέτες σε συνεργασία με την ομάδα της Ferrari

Κοινοποίηση:

Οι κορυφαίοι αναβάτες της Ferrari, Λιούις Χάμιλτον και Τσαρλς Λεκλέρκ, αποτελούν τα νέα πρόσωπα της ολοετούς καμπάνιας «The Italian Way» της Peroni Nastro Azzuro 0.0%. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο σταρ της Fromula 1 είναι η πρωταγωνιστές του διαφημιστικού «The Welcome Present».

Στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Italian Way», καθόλη τη διάρκεια του έτους η Peroni Nastro Azzuro 0.0% θα μεταφέρει το πάθος, την κουζίνα και τα ποτά της Ιταλίας σε πολλές μεγάλες πόλεις παγκοσμίως, όπως το Λονδίνο, το Τορόντο, και το Μιλάνο. Η φετινή καμπάνια αποτελεί το δεύτερο χρόνο συνεργασίας της Peroni με τη Scuderia Ferrari. Αλλά και με το πρωτάθλημα Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, το οποίο εδώ και τριάντα χρόνια συνδέει επαγγελματίες και ερασιτέχνες οδηγούς.

Η συνεργασία με τη Ferrari βρίσκεται σε περίοπτη θέση στις φιλοδοξίες της Asahi Europe & International, να καταφέρει τουλάχιστον το 20% της γκάμας προϊόντων της να αποτελείται από μη αλκοολούχα προϊόντα έως και το 2030. Παράλληλα, στόχος της Asahi είναι να αυξήσει σημαντικά τη ζήτηση για τα μη αλκοολούχα προϊόντα της.

Το διαφημιστικό σποτ είναι σκηνοθετημένο από τον βραβευμένο σκηνοθέτη, Martin Werner, και έχει ως στόχο να αναδείξει τον Ιταλικό πολιτισμό, και τις προτιμήσεις των Ιταλών καταναλωτών. Περαιτέρω, στη διαφήμιση γίνεται νύξη στα νούμερα των δύο οδηγών (#44 ο Λιούις Χάμιλτον και #16 ο Τσαρλς Λεκλέρκ).

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.