Η Perroni επενδύει στις μη αλκοολούχες ετικέτες σε συνεργασία με την ομάδα της Ferrari

Κοινοποίηση:

Οι κορυφαίοι αναβάτες της Ferrari, Λιούις Χάμιλτον και Τσαρλς Λεκλέρκ, αποτελούν τα νέα πρόσωπα της ολοετούς καμπάνιας «The Italian Way» της Peroni Nastro Azzuro 0.0%. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο σταρ της Fromula 1 είναι η πρωταγωνιστές του διαφημιστικού «The Welcome Present».

Στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Italian Way», καθόλη τη διάρκεια του έτους η Peroni Nastro Azzuro 0.0% θα μεταφέρει το πάθος, την κουζίνα και τα ποτά της Ιταλίας σε πολλές μεγάλες πόλεις παγκοσμίως, όπως το Λονδίνο, το Τορόντο, και το Μιλάνο. Η φετινή καμπάνια αποτελεί το δεύτερο χρόνο συνεργασίας της Peroni με τη Scuderia Ferrari. Αλλά και με το πρωτάθλημα Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, το οποίο εδώ και τριάντα χρόνια συνδέει επαγγελματίες και ερασιτέχνες οδηγούς.

Η συνεργασία με τη Ferrari βρίσκεται σε περίοπτη θέση στις φιλοδοξίες της Asahi Europe & International, να καταφέρει τουλάχιστον το 20% της γκάμας προϊόντων της να αποτελείται από μη αλκοολούχα προϊόντα έως και το 2030. Παράλληλα, στόχος της Asahi είναι να αυξήσει σημαντικά τη ζήτηση για τα μη αλκοολούχα προϊόντα της.

Το διαφημιστικό σποτ είναι σκηνοθετημένο από τον βραβευμένο σκηνοθέτη, Martin Werner, και έχει ως στόχο να αναδείξει τον Ιταλικό πολιτισμό, και τις προτιμήσεις των Ιταλών καταναλωτών. Περαιτέρω, στη διαφήμιση γίνεται νύξη στα νούμερα των δύο οδηγών (#44 ο Λιούις Χάμιλτον και #16 ο Τσαρλς Λεκλέρκ).

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Βιωσιμότητα μπύρας θέλει η νέα Γενική Γραμματέας των Ευρωπαίων ζυθοποιών

Με εμπειρία δύο δεκαετιών στην πολιτική και σε διοικητικούς ρόλους, η Julia Leferman ανέλαβε τα καθήκοντα της ως Γενική Γραμματέας του οργανισμού εκπροσώπησης των Eυρωπαίων παραγωγών μπύρας «Ζυθοποιοί της Ευρώπης», υποσχόμενη να δουλέψει σκληρά προκειμένου να επιτύχει την βιωσιμότητα του ζύθου της Ε.Ε., και την προώθηση της ασφαλούς κατανάλωσης.