Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Κοινοποίηση:

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Ο λόγος για το «The Flipper», μια θήκη για κινητά που αναστρέφεται μόνο του, όποτε θεωρεί ότι οι άνθρωποι περνάνε καλά στη διάρκεια μιας εξόδου τους, μέσω μιας «έξυπνης» τεχνολογίας ανίχνευσης φωνής, αποτρέποντας έτσι τη χρήση των social media.

Προκειμένου να γυρίσει το κινητό ανάποδα, η συσκευή χρησιμοποιεί ένα ακουστικό εργαλείο εκπαιδευμένο με AI, το οποίο συνδέεται με ένα ρομποτικό «χέρι», που ενεργοποιείται όποτε ακούει τη φράση «στην υγειά μας», την οποία και συνδέει με την έννοια της καλοπέρασης.

Η Heineken αποφάσισε να λανσάρει τη συγκεκριμένη εφεύρεση έπειτα από μια πρόσφατη έρευνα που έδειξε ότι το 47% των ενηλίκων παγκοσμίως αποσπώνται από τα κινητά τους στη διάρκεια των εξόδων τους, έχοντας ως αποτέλεσμα να μην δίνουν σημασία στην παρέα τους, ένα φαινόμενο που είναι επίσης γνωστό με τον όρο «Phubbing».

Το «The Flipper» δεν είναι η πρώτη απόπειρα της Heineken να φρενάρει τον εθισμό από την τεχνολογία, αφού το 2024 η εταιρεία παρουσίασε το κινητό «The Boring Phone», το οποίο παρά το μοντέρνο σχεδιασμό του δεν διέθετε όλες τις εφαρμογές που καθιστούν εθιστικά τα smartphones.

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.