Στα 233 δισ. ευρώ υπολογίζεται η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας ως το 2030

Κοινοποίηση:

Στα 233 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας ως το 2030 σύμφωνα με νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Maximize Market Research, ακολουθώντας για την περίοδο αναφοράς 2023-30 ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης ύψους 10,42%.

Η Ευρώπη αναμένεται να συνεχίσει να αποτελεί την σημαντικότερη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας craft, λόγω του σημαντικού ρόλου που κατέχει η μπύρα στον πολιτισμό πολλών χωρών της Γηραιάς Ηπείρου, και στη μεγάλη ποικιλία ειδών που παράγονται τόσο με παραδοσιακούς, όσο και μοντέρνους τρόπους παραγωγής. Η αξία της αγοράς craft της Ευρώπης αναμένεται να αγγίξει τα 32,89 δισ. ευρώ ως το 2030, με χώρες όπως το Βέλγιο, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο να αποτελούν τις ηγέτιδες δυνάμεις.

Από την άλλη, στις ΗΠΑ η παραγωγή craft μπυρών το 2024 μειώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αυτή τη φορά κατά 4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της κορυφαίας αμερικανικής ένωσης παραγωγών Brewers Association. Μάλιστα, ο αριθμός των μικρών ανεξάρτητων ζυθοποιίων μειώθηκε αισθητά για πρώτη φορά τις τελευταίες δύο δεκαετίες, με 501 μικροζυθοποιίες να κλείνουν και μόλις 434 να ανοίγουν.

Τέλος, στη ζώνη Ασίας-Ειρηνικού η αξία της αγοράς craft μπύρας αναμένεται να εκτιναχθεί από 29,23 δισ. ευρώ το 2024 στα 101,36 δισ. ευρώ το 2033 ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 14,82% για την περίοδο αναφοράς 2025-33. Κυριότερος παράγοντας της ανάπτυξης αυτής αποτελεί η αυξημένη ζήτηση για premium ετικέτες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.