Στα 233 δισ. ευρώ υπολογίζεται η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας ως το 2030

Κοινοποίηση:

Στα 233 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας ως το 2030 σύμφωνα με νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Maximize Market Research, ακολουθώντας για την περίοδο αναφοράς 2023-30 ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης ύψους 10,42%.

Η Ευρώπη αναμένεται να συνεχίσει να αποτελεί την σημαντικότερη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας craft, λόγω του σημαντικού ρόλου που κατέχει η μπύρα στον πολιτισμό πολλών χωρών της Γηραιάς Ηπείρου, και στη μεγάλη ποικιλία ειδών που παράγονται τόσο με παραδοσιακούς, όσο και μοντέρνους τρόπους παραγωγής. Η αξία της αγοράς craft της Ευρώπης αναμένεται να αγγίξει τα 32,89 δισ. ευρώ ως το 2030, με χώρες όπως το Βέλγιο, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο να αποτελούν τις ηγέτιδες δυνάμεις.

Από την άλλη, στις ΗΠΑ η παραγωγή craft μπυρών το 2024 μειώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αυτή τη φορά κατά 4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της κορυφαίας αμερικανικής ένωσης παραγωγών Brewers Association. Μάλιστα, ο αριθμός των μικρών ανεξάρτητων ζυθοποιίων μειώθηκε αισθητά για πρώτη φορά τις τελευταίες δύο δεκαετίες, με 501 μικροζυθοποιίες να κλείνουν και μόλις 434 να ανοίγουν.

Τέλος, στη ζώνη Ασίας-Ειρηνικού η αξία της αγοράς craft μπύρας αναμένεται να εκτιναχθεί από 29,23 δισ. ευρώ το 2024 στα 101,36 δισ. ευρώ το 2033 ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 14,82% για την περίοδο αναφοράς 2025-33. Κυριότερος παράγοντας της ανάπτυξης αυτής αποτελεί η αυξημένη ζήτηση για premium ετικέτες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.

Κεντρίζει το ενδιαφέρον των ζυθοποιών παγκοσμίως ο ιδιαίτερος αμερικανικός λυκίσκος Strata

Ο αμερικανικός λυκίσκος Strata, ο οποίος δημιουργήθηκε το 2018 από την Indie Hops σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των παραγωγών μπύρας λόγω των ασυνήθιστων αρωμάτων και γεύσεων του, και ειδικά των απαλών αρωμάτων εσπεριδοειδών από τη ζώνη του Ειρηνικού. Από την Παρασκευή 23 Μαΐου και για δύο εβδομάδες έχει την τιμητική του μέσω μιας συνεργασίας παραγωγών στο Oregon, υπό το όνομα Oregon Homegrown.

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.

Προτεινόμενα

Next best thing στις εναλλακτικές πρωτεΐνες οι ζύµες της µπύρας

Στο συνεχώς εξελισσόµενο τοπίο των plant-based προϊόντων και στη δύσκολη πρόκληση της ανάπτυξης φυσικών προϊόντων µε ελάχιστη επεξεργασία και χωρίς τη χρήση επιβλαβών προσθέτων, η µαγιά µπύρας εµφανίζεται ως ένα πανίσχυρο εργαλείο για τη δηµιουργία νέων πρωτεϊνικών επιλογών, που έρχονται όχι µόνο να αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά κρέατα και γαλακτοκοµικά προϊόντα, αλλά να ενσωµατωθούν µε επιτυχία σε προϊόντα αρτοποιίας αντικαθιστώντας ακόµα και τα αυγά.