Μπύρα «δυναμίτης» με 75% αλκοόλ η Beithir Fire, η πιο δυνατή στον κόσμο

Κοινοποίηση:

Βγάζει «φωτιές» η ισχυρότερη μπύρα του κόσμου από την σκωτσέζικη ζυθοποιία 88 Brewery, «Beithir Fire», με περιεκτικότητα 75% ABV, που είναι ισχυρότερη και από ουίσκι.

Η «Beithir Fire» είναι μια σκωτσέζικου στυλ barley ale που παρασκευάζεται για 2 μήνες προτού αναμειχθεί με απόσταγμα spirits ποτών και έπειτα ακολουθεί μια διαδικασία ζύμωσης και τριπλού φιλτραρίσματος, για να διασφαλιστεί η ποιότητα της. Λόγω της μεγάλης της περιεκτικότητας σε αλκοόλ η μπύρα φέρνει μια ειδική κίτρινη ένδειξη που προτρέπει στην υπεύθυνη κατανάλωση.

Το όνομα της προέρχεται από την κέλτικη μυθολογία, και τον δράκο Beithir, με το δηλητηριώδες τσίμπημα του, που σύμφωνα με τους θρύλους δέσποζε σε σπηλιές στα ορεινά και τις πεδιάδες της βρετανικής χώρας.

Με δηλώσεις του στην MailOnline ο CEO της 88 Brewery, Andrew Chapman, δήλωσε πως η συγκεκριμένη ετικέτα ήταν προϊόν κατά παραγγελία που αρχικά προοριζόταν για μια μόνο αγορά, όμως όταν διαδόθηκε η ύπαρξή της υπήρξε τεράστια ζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι θα πρέπει να καταναλώνεται με μεγάλη προσοχή, αφού είναι δυνατότερη και από ουίσκι, και πρότεινε την κατάποση σε σερβιρίσματα των 35 ml.

Η πολύ ισχυρή φύση της έχει διχάσει όσους τολμηρούς καταναλωτές, με αρκετούς να αναφέρουν πως νιώθουν την γλώσσα τους να «φλέγεται», χωρίς όμως να λείπουν και οι φαν της συγκεκριμένης ετικέτας που διατίθεται από την σελίδα της ζυθοποιίας έναντι 45 λιρών.

Με πληροφορίες από Metro UK και Daily Mail

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.