Τα αθλητικά δρώμενα του καλοκαιριού αυξάνουν τις πωλήσεις μπύρας στη Κίνα

Κοινοποίηση:

Η Κίνα, ηγέτιδα στην παγκόσμια παραγωγή και κατανάλωση μπύρας, αναμένεται να δει μια αναζωογόνηση στην κατανάλωση της κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, κυρίως λόγω των πολυάριθμων αθλητικών διοργανώσεων που πλησιάζουν.

Η συμβουλευτική εταιρεία CGS International προβλέπει ότι η κατανάλωση μπύρας θα σημειώσει ανάκαμψη στο δεύτερο μισό του έτους, μετά από μια εκτιμώμενη μείωση των όγκων πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το 2023. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού, σε συνδυασμό με τον ζεστό καιρό, αναμένεται να ενισχύσουν τη ζήτηση για μπύρα.

Οι αναλυτές της CGS, Lei Yang και Sun Feifei, επισημαίνουν ότι οι αυξημένες πωλήσεις premium μπύρας σε χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του τομέα.

Η κινεζική βάση δεδομένων QiChaCha αναφέρει ότι τα μπαρ και τα καταστήματα διακοσμίθηκαν με θεματικά προϊόντα γύρω από το Euro 2024, και προσέφεραν γεύματα με θεματική το ποδόσφαιρο για να επωφεληθούν από τη φρενίτιδα γύρω από το τουρνουά. «Το Ευρωπαϊκό Κύπελλο πυροδότησε τημεγαλύτερη κατανάλωση μπύρας», δήλωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι η βιομηχανία μπύρας της Κίνας έχει αρχίσει και κατευθύνεται όλο και πιο πολύ προς πιο premium προσφορές. Η διοργάνωση σημείωσε τεράστια επιτυχία στην Κίνα, καθώς περισσότεροι από 187 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τη μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση. Αποτέλεσε δηλαδή κινητήριο μοχλό στην αύξηση της κατανάλωσης μπύρας.

Οι Sun και Lei αναμένουν ότι η τάση προς την premium μπύρα θα αυξήσει τα περιθώρια κέρδους των ζυθοποιείων, βοηθούμενη από τις χαμηλότερες τιμές του κριθαριού. Σύμφωνα με στοιχεία από την κινεζική τελωνειακή υπηρεσία και έρευνες της CGS, η μέση τιμή του εισαγόμενου κριθαριού μειώθηκε κατά 30% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, στα 273 δολάρια ανά τόνο. Αυτή η τάση προβλέπεται να συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024.

Εκτός από τις χαμηλότερες τιμές του κριθαριού και των υλικών συσκευασίας, η βιομηχανία μπύρας της Κίνας αναμένεται να επωφεληθεί από την όλο και μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.

Η ανάκαμψη της βιομηχανίας μπύρας δεν περιορίζεται μόνο στην Κίνα. Μια έκθεση του Reuters τον Μάιο ανέφερε ότι οι παγκόσμιες ζυθοποιίες προβλέπεται να πουλήσουν περισσότερη μπύρα φέτος, μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης. Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, κατέγραψε την πρώτη τριμηνιαία αύξηση των όγκων πωλήσεών της εδώ και πάνω από ένα χρόνο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η Carlsberg ανέφερε επίσης υψηλότερους όγκους την ίδια περίοδο, μετά από αρκετά τρίμηνα καθοδικής πορείας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen, δήλωσε ότι οι ζυθοποιίες θα ενισχυθούν από γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού «Αναμένουμε θετική αύξηση του όγκου πωλήσεων στο μέλλον», ανέφερε ο Aarup-Andersen, τονίζοντας ότι η μάρκα θα επωφεληθεί ιδιαίτερα από την αύξηση των πωλήσεων στην Ασία.

Στον απόηχο του ευρωπαϊκού κυπέλλου οι προβλέψεις του Andersen φαίνεται να βγαίνουν αληθινές και με το παραπάνω, καθώς χωρίς να υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα τα επίσημα στοιχεία, υπήρξε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μπύρας κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Μάλιστα στη Γερμανία, η Deutsche Bahn ανέφερε ότι οι πωλήσεις μπύρας στα τρένα της διπλασιάστηκαν στις πρώτες έξι ημέρες του τουρνουά, με τους επιβάτες να καταναλώνουν πάνω από 44.500 λίτρα μπύρας.

Πηγή: CNBC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Gen Z οδηγεί την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Προτεινόμενα

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.