Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Κοινοποίηση:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. με την Βεργίνα συμμετείχε δυναμικά στο World of Beer Festival 2025, το μεγαλύτερο φεστιβάλ μπίρας στην Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων από τις 9 έως τις 11 Μαΐου.

Η παρουσία μας στο φεστιβάλ αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τους επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις αγαπημένες και καινοτόμες ετικέτες μας, Βεργίνα Premium Lager, η Βεργίνα Red, η βραβευμένη Weiss μας, η εκλεκτή Πορφύρα, η Βεργίνα alcohol free με την ελαφριά αλλά ταυτόχρονα μεστή γεύση της, η Radler, η μοναδική μπύρα με μέλι και λεμόνι, καθώς και η premium μοναστηριακή μας Honey &Spice, η αφιλτράριστη, απαστερίωτη διπλής ζύμωσης Ale μπύρα με μέλι, περγαμόντο & ροζ πιπέρι που διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό φιαλών!

Το περίπτερό μας αποτέλεσε σημείο συνάντησης για πολλούς φίλους της μπίρας,προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία γευσιγνωσίας, συνδυασμένη με μουσική και πολλά αλλά ωραία happening. Η συμμετοχή μας στο φεστιβάλ ενίσχυσε τη δέσμευσή μας γιαποιότητα, αυθεντικότητα και βιωσιμότητα, αναδεικνύοντας τη Βεργίνα ως πρωτοπόρο δύναμη στην ελληνική ζυθοποιία.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι μας τίμησαν με την παρουσία τους και ανανεώνουμε τοραντεβού μας για το επόμενο μεγάλο beer event!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, χορηγός στο 6ο AXD Film Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης απέδειξε για ακόμα μια φορά την έμπρακτη στήριξη της στον πολιτισμό και την τέχνη, όντας χορηγός του 6ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αλεξανδρούπολης που έλαβε χώρα μεταξύ 13 και 16 Ιουνίου.

Η Βεργίνα Alcohol Free κράτησε συντροφιά στους δρομείς του 7ου αγώνα Kerkini Lake Run

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε, με τα προϊόντα της, την Βεργίνα Αlchool Free και το τσάι Tuvunu, συμμετείχε ως επίσημος χορηγός στο 7ο Kerkini Lake Run, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουνίου 2025 στο μαγευτικό τοπίο της λίμνης Κερκίνης, στη Σερραϊκή ύπαιθρο.

Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.