Με μια επετειακή sour ale ετικέτα γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η Noctua

Κοινοποίηση:

Με μια επετειακή ξινοδροσιστική sour ale με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η μικροζυθοποιία Noctua. Παρότι τα γενέθλια της έχουν παρέλθει εδώ και κάποιους μήνες, η νέα ετικέτα της αθηναϊκής μικροζυθοποιίας δικαιώνει και με το παραπάνω τον χρόνο που χρειάστηκε για τη δημιουργία της.

Πρόκειται για μια ξανθιά θολή μπύρα που διακρίνεται από δροσιστική και όξινη γεύση, που διακρίνεται από αρώματα φρούτων του πάθους, η οποία είναι ιδανική για τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες που πλησιάζουν.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της Noctua για την επετειακή ετικέτα έχει ως εξής:

Αργήσαμε λίγο αλλά η επετειακή μας μπύρα (για τα 8 χρονια που στη πραγματικότητα είναι ήδη 8μιση+ αλλά δεν πειράζει σημασία έχει οτι είναι γευστικότατη) ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!

Σας παρουσιάζουμε μια ξινοδροσιστική sour ale με γεύσεις και αρώματα από passion fruit στο 5.5% alc.

Ξεδιψαστική και οτι πρέπει για τις ζεστές μέρες που ήδη ήρθαν.

Ευχαριστούμε ολα τα άτομα που μας έχουν ακούσει,  στηρίξει,  βοηθήσει, αγαπήσει, ιδρώσει μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια που φτιάχνουμε craft μπύρα στην Αθήνα μας.

Στην υγειά μας και στα επόμενα που έρχονται

Be Wise, Drink Craft Beer και να θυμάστε να στηρίζετε τις τοπικές σας μικροζυθοποιίες

Noctua Team 2025

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Από ιδέα σε premium craft επωνυμία εξελίχθηκε η Πατρινή Ammousa

Η Πατρινή επωνυμία μπύρας Ammousa ξεκίνησε το ταξίδι της στην ελληνική craft σκηνή το 2016 και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της μπύρας της χώρας μας. Παρακάτω ακολουθούν λίγα λόγια για την επωνυμία μπύρας του Γιώργου Ντάνου όπως εμφανίζονται σε πρόσφατο άρθρο που αναρτήθηκε στη σελίδα της.

Προτεινόμενα

Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες