Εργαζόμενοι της Fendt κατασκεύασαν σύστημα διανομής μπύρας αξιοποιώντας το καπό ενός 728 Vario

Κοινοποίηση:

Γερμανοί φοιτητές προχώρησαν σε μια ιδιαίτερη εφεύρεση, τοποθετώντας εντός του καπό ενός Fendt 728 Vario ένα σύστημα διανομής που επιτρέπει την κατανάλωση μπύρας και άλλων αλκοολούχων ποτών.

Σχετικά με την έμπνευση των νεαρών φοιτητών, ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Fendt στο Hohenmölsen, δρ Josef Mayer, τόνισε ότι «Στη Γερμανία, χρειαζόμαστε ικανούς υπαλλήλους που μπορούν να πραγματοποιήσουν τη δουλειά τους υπεύθυνα, αποδεικνύοντας την αφοσίωση τους και την τεχνολογική τους εξειδίκευση. Για το λόγο αυτό το διοικητικό συμβούλιο της Fendt υποστήριξε τους πρακτικάριους στην κατασκευή αυτού του ιδιαίτερου συστήματος διανομής ποτών. Ως αποτέλεσμα, αυτοί μέσω καινοτομίας και εφευρετικότητας ολοκλήρωσαν το πρότζεκτ, το οποίο δεν είναι μόνο αισθητικά ωραίο, αλλά δουλεύει άψογα και από τεχνική άποψη». Το σύστημα έχει δυνατότητες ψύξης ως και 100 λίτρων ανά ώρα.

Στην ανάπτυξη του συστήματος συμμετείχε μια ομάδα μηχανικών της Fendt και ένας μηχανικός της εταιρείας παραγωγής συστημάτων φωτισμού MIBRAG.  Άξιο αναφοράς ότι η τελευταία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια της περιοχής να στραφεί από την στήριξη της στα ορυχεία στην παροχή βιομηχανικών υπηρεσιών και υπηρεσιών ενέργειας.

Η ιδέα για την δημιουργία του συστήματος προήλθε από την Γερμανική Ένωση Αγροτών «AGRILL» που εδρεύει στο Schleswig-Holstein. Μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας η ένωση αγροτών έχει ως στόχο να ενισχύσει την εμπιστοσύνη προς τον χώρο της γεωργίας και των τροφίμων που παράγονται τοπικά. Για το λόγο αυτό η AGRILL ενθαρρύνει εταιρείες που εργάζονται στο χώρο των αγροτικών μηχανημάτων να επιτρέψουν σε άτομα που κάνουν την πρακτική τους να προχωρήσουν στη δημιουργία των δικών τους συστημάτων, όπως αυτό της Fendt.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» από την Ζυθοποιία Αναστασίου

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» ανακοίνωσε η  Ζυθοποιία Αναστασίου σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Χίου. Η «Στέντωρ» είναι μια ζουμερή, χυμώδης New England IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6%, και εξαιρετικό μείγμα λυκίσκων.

Απαραίτητο σταθερό θεσμικό πλαίσιο για ανάπτυξη επιχειρήσεων τονίζει η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Στην ανάγκη για ύπαρξη ενός σταθερού θεσμικού πλαισίου και της ουσιαστικής στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με ευρωπαϊκά εργαλεία χρηματοδότησης, τα οποία θα ενισχύσουν την δυναμική και την ανάπτυξη της ΑΜΘ στάθηκε ο Οικονομικός Διευθυντής της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, Χρήστος Μπούκας, στην ημερίδα «Συνεργασία στην Πράξης».

Προτεινόμενα

Άνοιξε και επίσημα για το κοινό το νησί της Corona στις ακτές της Κολομβίας από την AB InBev

Άνοιξε και επίσημα για το κοινό το «Νησί Corona » από την AB InBev. Η τοποθεσία του νησιού βρίσκεται συμβολικά κοντά στην ακτή της Κολομβίας στα νοτιοδυτικά της Cartagena, ως «σύμβολο της δέσμευσης της επωνυμίας στην εναρμόνιση και επανασύνδεση με τη φύση».

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.