Εργαζόμενοι της Fendt κατασκεύασαν σύστημα διανομής μπύρας αξιοποιώντας το καπό ενός 728 Vario

Κοινοποίηση:

Γερμανοί φοιτητές προχώρησαν σε μια ιδιαίτερη εφεύρεση, τοποθετώντας εντός του καπό ενός Fendt 728 Vario ένα σύστημα διανομής που επιτρέπει την κατανάλωση μπύρας και άλλων αλκοολούχων ποτών.

Σχετικά με την έμπνευση των νεαρών φοιτητών, ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Fendt στο Hohenmölsen, δρ Josef Mayer, τόνισε ότι «Στη Γερμανία, χρειαζόμαστε ικανούς υπαλλήλους που μπορούν να πραγματοποιήσουν τη δουλειά τους υπεύθυνα, αποδεικνύοντας την αφοσίωση τους και την τεχνολογική τους εξειδίκευση. Για το λόγο αυτό το διοικητικό συμβούλιο της Fendt υποστήριξε τους πρακτικάριους στην κατασκευή αυτού του ιδιαίτερου συστήματος διανομής ποτών. Ως αποτέλεσμα, αυτοί μέσω καινοτομίας και εφευρετικότητας ολοκλήρωσαν το πρότζεκτ, το οποίο δεν είναι μόνο αισθητικά ωραίο, αλλά δουλεύει άψογα και από τεχνική άποψη». Το σύστημα έχει δυνατότητες ψύξης ως και 100 λίτρων ανά ώρα.

Στην ανάπτυξη του συστήματος συμμετείχε μια ομάδα μηχανικών της Fendt και ένας μηχανικός της εταιρείας παραγωγής συστημάτων φωτισμού MIBRAG.  Άξιο αναφοράς ότι η τελευταία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια της περιοχής να στραφεί από την στήριξη της στα ορυχεία στην παροχή βιομηχανικών υπηρεσιών και υπηρεσιών ενέργειας.

Η ιδέα για την δημιουργία του συστήματος προήλθε από την Γερμανική Ένωση Αγροτών «AGRILL» που εδρεύει στο Schleswig-Holstein. Μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας η ένωση αγροτών έχει ως στόχο να ενισχύσει την εμπιστοσύνη προς τον χώρο της γεωργίας και των τροφίμων που παράγονται τοπικά. Για το λόγο αυτό η AGRILL ενθαρρύνει εταιρείες που εργάζονται στο χώρο των αγροτικών μηχανημάτων να επιτρέψουν σε άτομα που κάνουν την πρακτική τους να προχωρήσουν στη δημιουργία των δικών τους συστημάτων, όπως αυτό της Fendt.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.