Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Κοινοποίηση:

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.

Το νέο προϊόν συνδυάζει τα παγωτά της Van Leeuwen με τη γεύση μπύρας Guinness αναμειγμένης με κομμάτια σοκολάτας. Το παγωτό «Lovely Day for a Guinness» είναι διαθέσιμο σε πίντες 14-oz στα καταστήματα Van Leeuwen Scoop στις ΗΠΑ έναντι 9,58 ευρώ ή διαδικτυακά στη σελίδα της εταιρείας σε όλο τον κόσμο έναντι 10,31 ευρώ.

Αναφορικά με τη συνεργασία ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Van Leeuwen, Ben Van Leeuwen, τόνισε ότι «Στόχος της Van Leeuwen είναι η παραγωγή καλού παγωτού που κάνει τους καταναλωτές να νιώθουν ευχάριστα και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από τον συνδυασμό του με τη Guinness. Η τολμηρή γεύση των ετικετών της αποτελεί το τέλειο ταίριασμα για τα παγωτά μας και η συνεργασία μας φάνηκε ως ο καθημερινός πειρασμός που επιτάσσει το καλοκαίρι. Είναι ένας ασυνήθιστος συνδυασμός με τον καλό τρόπο και νομίζουμε ότι οι καταναλωτές θα εντυπωσιαστούν με το πόσο φυσικά συνδυάζονται Guinness και παγωτό».

Πληροφορίες από ESM magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Στερεύουν ξανά τα αποθέματα Guinness ενόψει καλοκαιριού, συναγερμός σε τουριστικούς προορισμούς

Τα αποθέματα της μπύρας Guinness στην αγορά της Mallorca και άλλους τουριστικούς προορισμούς φαίνεται να στερεύουν, την ώρα που ετοιμάζονται να υποδεχτούν χιλιάδες Βρετανών τουριστών,