Αυξήθηκε στα 34,7 δισ. λίτρα η παραγωγή μπύρας στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2024

Κοινοποίηση:

Στα 34,7 δισ. λίτρα ανήλθε παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat. Σημαντική αύξηση σημείωσε η παραγωγή μη αλκοολούχων ετικετών.

Πιο συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat, τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρήγαγαν το 2024 συνολικά 32,7 δισ. λίτρα μπύρας με περιεκτικότητα αλκοόλ πάνω από 0,5%. Παράλληλα, παρήγαγαν 2 δισ. λίτρα μπύρας με περιεκτικότητα αλκοόλ κάτω από 0,5% ή άνευ αλκοόλ.

Σε σχέση με το 2023, η παραγωγή μπύρας με περιεκτικότητα αλκοόλ άνω του 0,5% στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 0,6% (+0,2 δισ. λίτρα), ενώ η παραγωγή μπύρας χαμηλής περιεκτικότητας (κάτω από 0,5%) αυξήθηκε κατά 11,1%.

Κορυφαία παραγωγός η Γερμανία

Τα «σκήπτρα» της κορυφαίας παραγωγού μπύρας με περιεκτικότητα αλκοόλ άνω του 0,5% διατήρησε η Γερμανία με 7,2 δισ. λίτρα (22,2% της συνολικής παραγωγής της ΕΕ). Πίσω από τη Γερμανία ακολουθεί η Ισπανία με 4 δισ. λίτρα (12,3% του συνόλου της ΕΕ) και η Πολωνία με 3,4 δισ. λίτρα (10,6%). Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνουν η Ολλανδία με 2,2 δισ. λίτρα (6,8%) και το Βέλγιο με 2,1 δισ. λίτρα (6,3%).

«Πρωταθλήτρια» των εξαγωγών η Ολλανδία

 Η Ολλανδία παρέμεινε η κορυφαία εξαγωγέας μπύρας της ΕΕ με τις αποστολές της τόσο εντός της Γηραιάς Ηπείρου όσο και σε εξωκοινοτικούς προορισμούς να ανέρχονται σε 1,5 δισ. λίτρα. Εντούτοις το νούμερο αυτό είναι κατά 12% χαμηλότερο από τις αντίστοιχες περυσινές επιδόσεις της. Πίσω από την Ολλανδία ακολουθούν Γερμανία και Βέλγιο (εξαγωγές 1,4 δισ. λίτρων εκάστη), η Τσεχία (0,6 δισ. λίτρα) και η Ιρλανδία (0,5 δισ. λίτρα).

Όσον αφορά τις εισαγωγές, η Γαλλία παρέμεινε την περσινή χρονιά η σημαντικότερη εισαγωγές μπυρών με αλκοόλ, με 0,8 δισ. λίτρα να εισέρχονται εντός των συνόρων της. Άλλοι σημαντικοί εισαγωγείς ήταν η Ιταλία με περισσότερα από 0,7 δισ. λίτρα με Ισπανία και Γερμανία να ακολουθούν με 0,6 δισ. λίτρα, και την Ολλανδία με 0,5 δισ. λίτρα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Σε χαμηλό 30ετιας βρέθηκαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια λίτρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή 1η Αυγούστου η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία Destatis.