Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Κοινοποίηση:

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Με την αναβάθμιση αυτή ο όμιλος θα υπερδιπλασιάσει τις δυνατότητες παραγωγής των εν λόγω ετικετών. Πιο συγκεκριμένα, οι εργασίες ξεκίνησαν τον περασμένο Ιούνιο και η Diageo αναφέρει ότι η προτεινόμενη επέκταση θα υπερδιπλασιάσει την παραγωγική ικανότητα του ζυθοποιείου σε 4,5 εκατομμύρια εκατόλιτρα. Ο όμιλος βρίσκεται σε διαδικασία προετοιμασίας της αίτησης για την έκδοση άδειας από το Συμβούλιο της Κομητείας Kildare.

Η εφημερίδα Irish Independent αναφέρει ότι, ενώ το φημισμένο ζυθοποιείο St James’s Gate στο Δουβλίνο θα παραμείνει η έδρα της παραγωγής της Guinness, όταν το νέο εργοστάσιο στο Kildare τεθεί σε λειτουργία το επόμενο έτος, θα παρασκευάζει μπύρες όπως οι Rockshore, Harp, Hop House 13, Smithwick’s, Kilkenny και Carlsberg, ενώ θα αποτελέσει και κέντρο παραγωγής για την Guinness και την Guinness 0.0 στις αναδυόμενες αγορές.

Η παραγωγική ικανότητα της μονάδας παραγωγής στο St James’s Gate βρέθηκε υπό μεγάλη πίεση τον περασμένο χειμώνα, καθώς η ζήτηση για Guinness στη Βρετανία και την Ιρλανδία αυξήθηκε κατακόρυφα. Υπήρξαν εκτεταμένες αναφορές για ελλείψεις και ακόμη και για επιβολή δελτίων σε πελάτες σε ορισμένες παμπ του Ηνωμένου Βασιλείου.

Παγκοσμίως ανάρπαστη η Guinness 0.0

Μέρος αυτού προκλήθηκε από την εκρηκτική αύξηση της δημοτικότητας της Guinness 0.0, η οποία επί του παρόντος παρασκευάζεται μόνο στο St. James Gate. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις της Guinness 0.0 σε βαρέλι αυξήθηκαν κατά 161% μεταξύ Ιουνίου 2022 και Μαρτίου 2025.

Η Diageo δήλωσε ότι το St James’s Gate στο Δουβλίνο «θα παραμείνει η καρδιά και η ψυχή της Guinness, συνεχίζοντας να παρασκευάζει για τις μεγαλύτερες και πιο καθιερωμένες αγορές της», συμπεριλαμβανομένης της Ιρλανδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.

Σχολιάζοντας την προτεινόμενη επέκταση στο Kildare, ο παγκόσμιος διευθυντής προμήθειας μπύρας της Diageo, Colin O’Brien, δήλωσε: «Αυτή η προγραμματισμένη επέκταση στο Littleconnell έχει σχεδιαστεί για να μας τοποθετήσει σε θέση να εκμεταλλευτούμε μελλοντικές ευκαιρίες παγκόσμιας ανάπτυξης για τις μάρκες Guinness και Guinness 0.0.

«Αυξάνοντας την παραγωγική μας ικανότητα, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις αναδυόμενες αγορές, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της Ιρλανδίας ως κορυφαία αγορά για τις εξαγωγές μπύρας».

Αν και η Diageo έχει πουλήσει αρκετές ζυθοποιίες στην Αφρική τα τελευταία δύο χρόνια, έχει διατηρήσει τον έλεγχο της επωνυμίας Guinness, η οποία παράγεται όλο και περισσότερο με άδεια.

Ο όμιλος προετοιμάζεται επίσης για την έναρξη λειτουργίας μιας μικροζυθοποιίας-εκθεσιακού χώρου στο Covent Garden του Λονδίνου, στην αρχή του έτους.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα
Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.