Η Heineken επενδύει στις μπύρες άνευ στην Ευρώπη

Κοινοποίηση:

Η Heineken επεκτείνει την παρουσία της στο χώρο των μη αλκοολούχων ετικετών μπύρας προσφέροντας την άνευ «Heineken 0.0» σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων ανά την Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα, η Heineken θα παρέχει την βαρελίσια «Heineken 0.0»σε 10.000 καταστήματα στη Γηραιά Ήπειρο, κίνηση που έρχεται έπειτα από την εγκατάσταση βαρελιών με την εν λόγω μπύρα στο 60% των καταστημάτων στην Ιρλανδία και σε περισσότερα από 2.000 pubs και μπαρ σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία.

Αναφορικά με την επένδυση της εταιρείας στο χώρο των μη αλκοολούχων ετικετών ο περιφερειακός διευθυντής παγκόσμιων επωνυμιών της Heineken για την Ευρώπη, Michael Gillane τόνισε ότι «Το γεγονός ότι παρέχουμε την Heineken 0.0 σε βαρελίσια μορφή σε 10.000 καταστήματα από την Ευρώπη αποδεικνύει ότι οι μπύρες άνευ πραγματικά έχουν αποκτήσει ισχυρή δυναμική. Με την 0.0 να φιγουράρει σε περίοπτη θέση στις βρύσες πολλών μπαρ και εστιατορίων, η άποψη ότι παραγγέλνεις κάτι “διαφορετικό” όταν ζητάς μια μπύρα άνευ ανήκει στο παρελθόν. Η ύπαρξη της βαρελίσιας Heineken 0.0 βοηθάει ακόμα περισσότερο στο να κανονικοποιηθούν οι μπύρες χωρίς αλκοόλ σε δημόσιους χώρους».

Κατά τον ολλανδικό κολοσσό, η ζήτηση για τη Heineken 0.0 αυξάνεται διαρκώς σε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Ισπανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία. Ειδικά για την Ολλανδία, η Heineken υποστηρίζει ότι η κατανάλωση Heineken 0.0 από βρύσες καταστημάτων αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό 25%. Επικαλούμενη πρόσφατη έρευνα της Nielsen, ένας στους τέσσερις οπαδούς αθλημάτων επιλέγει μη αλκοολούχες μπύρες όταν βλέπει αγώνες της ομάδας που υποστηρίζει.

Με πληροφορίες από Drinks Business

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα ελληνικά ζυθοποιεία ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου

Η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών και τα μέλη της ανανεώνουν το Σάββατο 27 και την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025 το ετήσιο ραντεβού τους με τους λάτρεις της μπύρας – και όχι μόνο – για να μοιραστούν την κοινή τους αγάπη για το πιο δημοφιλές ποτό, την μπύρα.

Προτεινόμενα

Το Athens Beer Weekend απογειώνει την ελληνική μικροζυθοποιεία στην Δημοτική Αγορά της Κυψέλης

Παρουσία κορυφαίων ονομάτων της ελληνικής μικροζυθοποιείας θα πραγματοποιηθεί στην Δημοτική Αγορά Κυψέλης το φετινό Athens Beer Weekend στις 14-15 Σεπτεμβρίου. Ενδεικτικά στον χώρο θα βρίσκονται

Γερμανική συνταγή με αέρα Νάξου η gose «Ταλιάνι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Ένα παραδοσιακό γερμανικό είδος ζύθου με άρωμα και γεύση Νάξου συνδυάζει η νέα gose ετικέτα «Ταλιάνι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Η «Ταλιάνι» παράγεται με 100% γερμανικό καπνιστό σιτάρι, φρέσκο λεμόνι Νάξου και αλάτι απευθείας από τις αλυκές πίσω από την παραλία του Αγίου Προκοπίου στη Νάξο.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.