Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Κοινοποίηση:

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Τα αποτελέσματα μετά από φόρους του oμίλου, κατά την κλειόμενη χρήση, είναι ζημιογόνα και ανέρχονται στο ποσό των 3,717 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 2,925 εκατ. ευρώ κατά την χρήση 2023 με την αύξηση των ζημιών να οφείλεται κατά κύριο λόγο στα ακόλουθα μη λειτουργικά γεγονότα :

α) απομείωση εμπορικών σημάτων αξίας 1,345 εκατ. ευρώ τα οποία δεν πληρούσαν τα κριτήρια αναγνώρισής τους σύμφωνα με το ΔΛΠ 38 καιτα οποία θα έπρεπε να επιβαρύνουν προηγούμενες χρήσεις και

β) απομείωση της συμμετοχής στη θυγατρική “Crystal Beverages S.A.” κατά 1,4 εκατ. ευρώ.

Επίσης, την 31 Δεκεμβρίου 2024 το κεφάλαιο κίνησης είχε καταστεί αρνητικό κατά ποσό 9, 713 εκατ. ευρώ έναντι αρνητικού ποσού 8,523 ευρώ κατά την 31 Δεκεμβρίου 2023 ενώ το EBITDA χρήσης ανήλθε σε ποσό 2, 814 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 1,795 εκατ. ευρώ κατά την κατά την προηγούμενη χρήση.

Η αύξηση του EBITDA οφείλεται κυρίως στην επιτυχημένη εφαρμογή του σχεδίου της εταιρείας και στην αύξηση του όγκου πωλήσεων των πιο κερδοφόρων συσκευασιών και μαρκών.

Επικέντρωση στη λειτουργική κερδοφορία από το 2026

Όπως αναφέρει η ΕΖΑ, η εταιρεία εφαρμόζει το επιχειρηματικό της σχέδιο το οποίο δίνει έμφαση στην ισχυροποίηση των ταμειακών ροών και στην μείωση του καθαρού δανεισμού, με επικέντρωση στη λειτουργική κερδοφορία από τις χρήσεις 2026 και εντεύθεν.

Κατά την ΕΖΑ αυτό θα επιτευχθεί α) με αύξηση στις τιμές πώλησης των προϊόντων έτσι ώστε να ενσωματώσουν τις μεταβολές του κόστους παραγωγής, β) μεταβολή του μείγματος πωλήσεων σε όφελος συσκευασιών (pack types) και μαρκών με υψηλότερη συγκριτική κερδοφορία και γ) μείωση των κεφαλαιακών δαπανών. Εντός της κλειόμενης χρήσης 2024 παρά της λειτουργικές ζημίες που προέκυψαν, οι οποίες ήταν μειωμένες κατά ποσό 78.000 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, η εταιρεία επέτυχε την μείωση του καθαρού δανεισμού κατά ποσό 2,5 εκατ. ευρώ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Προτεινόμενα

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Συνεχίζουν να ανθίζουν οι ελληνικές μικροζυθοποιίες, σύντομα εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας

Μικρές και μεγάλες ελληνικές -και όχι μόνο- ζυθοποιίες ένωσε το δεύτερο World of Beer Festival που διοργανώθηκε από την Forum ΑΕ υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών στην Τεχνόπολη Αθηνών μεταξύ 9-11 Μαΐου. Στο χώρο του φεστιβάλ επικρατούσε μια διάχυτη αισιοδοξία ότι η εγχώρια craft σκηνή θα συνεχίσει να μεγαλώνει και το 2025, την οποία μετέδωσαν στο Beer and Brunch οι παραγωγοί, ωστόσο δεν έλλειψαν και οι πιο συγκρατημένες απόψεις.