Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Κοινοποίηση:

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Στην ανακοίνωση της η Asahi τόνισε ότι εργάζεται προκειμένου να καταφέρει να εντοπίσει την αιτία της κυβερνοεπίθεσης και επιχειρεί να ξαναγίνει λειτουργική, χωρίς ωστόσο να δίνει ένα χρονικό ορίζοντα για το πότε θα γίνει αυτό.

Παρόλα αυτά, η κυβερνοεπίθεση επηρέασε μόνο τις επιχειρήσεις της Asahi στην Ιαπωνία, οπότε στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο οι παραγγελίες προχωράνε κανονικά.

Η Asahi προειδοποίησε σε μια έκθεση που δημοσίευσε πέρυσι ότι οι κυβερνοεπιθέσεις ήταν ένας από τους κύριους κινδύνους που αντιμετώπιζε ως εταιρεία σε μεσοπρόθεσμο και βραχυπρόθεσμο ορίζοντα.

Η εταιρεία είχε δηλώσει τότε ότι αξιολογούσε τη συντήρηση του συστήματος ασφαλείας της προκειμένου να μειώσει τον κίνδυνο, προβλέποντας ότι μια επίθεση θα οδηγούσε σε διακοπές της λειτουργίας της, θα δημιουργούσε προβλήματα ρευστότητας και θα έβλαπτε την επωνυμία της.

Δεν είναι ωστόσο ξεκάθαρο εάν οι προσπάθειές της για την ενίσχυση της ασφάλειας στο διαδίκτυο μείωσαν τον αντίκτυπο της πρόσφατης κυβερνοεπίθεσης.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Προτεινόμενα

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.