Ανάμεικτη ήταν η εικόνα των πωλήσεων της Heineken με τα καθαρά της έσοδα να ανέρχονται σε περίπου 7,3 δισ. ευρώ σημειώνοντας ισχνή πτώση της τάξεως του 0,3%, αλλά τον όγκο των πωλήσεων να μειώνεται κατά 4,3%.
Η μείωση του όγκου πωλήσεων οφείλεται στις χαμηλές πτήσεις στην Ευρώπη και στη Βόρεια και Νότια Αμερική, παρά την ανάπτυξη που σημείωσε η Heineken στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Ο ολλανδικός κολοσσός εκτιμά ότι η μακροοικονομική μεταβλητότητα θα επηρεάσει τους πελάτες της, μειώνοντας τη ζήτηση και αυξάνοντας τις τιμές παγκοσμίως. Για το λόγο αυτό η Heineken συνεχίζει να προσαρμόζεται στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.
Έπειτα από το απαιτητικό γ’ τρίμηνο η Heineken προβλέπει ότι στο σύνολο του 2025 ο όγκος πωλήσεων της θα σημειώσει μετριοπαθή πτώση. Όσον αφορά το λειτουργικό κέρδος η Heineken εκτιμά ότι για το σύνολο του έτους η ανάπτυξη του θα είναι πιο κοντά στο χαμηλότερο εύρος της πρόβλεψης του 4%-8%.
Παρά τις χαμηλές πτήσεις του ομίλου στο γ΄ τρίμηνο ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και CEO της Heineken, Dolf van den Brink, παραμένει αισιόδοξος ότι η ζήτηση και η εμπιστοσύνη των πελατών θα ανακάμψει όταν οι μακροοικονομικές συνθήκες επιστρέψουν στο κανονικό. Παράλληλα, ο van den Brink επισημαίνει ότι διατηρεί την πεποίθηση του ότι ο όμιλος θα μπορέσει να πετύχει μικτές αποταμιεύσεις ύψους 0,5 δισ. ευρώ.