Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Κοινοποίηση:

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Το κοινό εγχείρημα της UEFA με την European Football Clubs (EFC), η οποία επιβλέπει τους διαγωνισμούς έχει ήδη συμφωνήσει να μπει σε μια αποκλειστική περίοδο διαπραγματεύσεων με την AB InBev.

Αν τελικά επιτευχθεί συμφωνία, τότε αυτή θα σημάνει και το τέλος της θητείας της Heineken ως επίσημος χορηγός μπύρας της UEFA. Η απόφαση της UC3 ήρθε έπειτα από μια διαδικασία κατάθεσης ανταγωνιστικών προτάσεων που ξεκίνησε η ίδια τον Οκτώβριο, στην οποία βοήθησε το παγκόσμιο πρακτορείο marketing και πωλήσεων της, Relevent Football Partners.

Μιλώντας στην πλατφόρμα του drinks business, εκπρόσωπος της AB InBev τόνισε ότι η επιλογή της κορυφαίας από άποψης πωλήσεων ζυθοποιίας παγκοσμίως από την UC3 αντανακλά τη στρατηγική επέκτασης της εταιρείας στον χώρο του ποδοσφαίρου και σε πολλές ακόμα πλατφόρμες.

«Οι διασυλλογικές διοργανώσεις ανδρών της UEFA θα επιτρέψουν στις επωνυμίες μας να δημιουργήσουν περισσότερες αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους φιλάθλους διεθνώς και θα ενισχύσουν περισσότερο την ιδέα ότι οι μπύρες και το ποδόσφαιρο πάνε καλύτερα μαζί. Ανυπομονούμε να γίνουμε συνέταιροι της UC3 για πολλά χρόνια» φαίνεται να συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας στο drinks business.

Αν η συμφωνία επιτευχθεί, τότε η AB InBev θα έχει καταφέρει να εξασφαλίσει μια ακόμα πολύ σημαντική χορηγία για τις επωνυμίες της. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο κολοσσός της μπύρας κατάφερε να συνάψει μια πολύ σημαντική παγκόσμια συνεργασία με το Netflix, η οποία θα δει τις επωνυμίες της να έρχονται στην «καρδιά» της πλατφόρμας streaming. Παράλληλα, η επωνυμία Budweiser ήταν αυτή που είχε αναλάβει την παγκόσμια καμπάνια για το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA στις ΗΠΑ.

Πηγή: drinksbusiness.com

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.