Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.
Πιο συγκεκριμένα, η τρίτη μεγαλύτερη παραγωγός μπύρας, πίσω μόνο από AB InBev και Heineken είδε τις οργανικές της πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,4% χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι εξαγορές. Παράλληλα, ο οργανικός όγκος πωλήσεων της Carlsberg μειώθηκε κατά 3,4%.
Εντούτοις οι συνολικές πωλήσεις της Carlsberg αυξήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο κατά 18% σε περίπου 3,232 δισ. ευρώ, λίγο κάτω δηλαδή από τις προβλέψεις των αναλυτών για 3,242 δισ. ευρώ. Ο όμιλος Carlsberg αποδίδει την αύξηση των πωλήσεων στην εξαγορά της εταιρείας αναψυκτικών Britvic τον Ιανουάριο.
Την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι μειωμένες αγορές από τους καταναλωτές, οι δασμοί των ΗΠΑ και η γεωπολιτική αβεβαιότητα έριξαν τη ζήτηση για premium και μπύρες με χαμηλή ποσότητα σε αλκοόλ.
H Carlsberg διατήρησε αμετάβλητες τις προβλέψεις της για ανάπτυξη των οργανικών λειτουργικών εσόδων μεταξύ 3-5% για το σύνολο του έτους.
«Η ενσωμάτωση της Britvic στον όμιλο προχωράει πολύ καλά. Πρόσφατα αυξήσαμε τις προβλέψεις συνεργίας κόστους μας και είμαστε πολύ χαρούμενη με την δυναμική της επιχείρησης. Συνεχίζουμε να έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στα πλεονεκτήματα του να συνδυάζουμε μπύρα και αναψυκτικά και στις μακροπρόθεσμες ευκαιρίες πρόσθετης αξίας που προσφέρει η εξαγορά της Britvic» σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen.
Πληροφορίες από ESM Magazine







