Στη Heineken η διανομή της Paulaner στη Νότια Κορέα

Κοινοποίηση:

Η Heineken Korea θα αναλάβει τη διανομή των μπυρών της Paulaner στη Νότια Κορέα από την 1η Ιανουαρίου 2026, με την γερμανική ζυθοποιία να στρέφεται από την Hitenjiro στον ολλανδικό κολοσσό.

Η Heineken κατέχει μετοχικό πακέτο ύψους 30% στον όμιλο Paulaner Brewery Group, με το υπόλοιπο 70% να ανήκει στην εταιρείας Schörghuber Unternehmensgruppe.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Paulaner, Jörg Biebernick, επεσήμανε ότι η αλλαγή του υπεύθυνου διανομή στη Νότια Κορέα αποτελεί μέρος της «μακρυπρόθεσμης εσωτερικής στρατηγικής» της εταιρείας και δεν οφείλεται σε λειτουργικά ζητήματα.

Παράλληλα, ο Biebernick υποστήριξε ότι η μετάβαση από την Hitenjiro στην Heineken δεν ήταν μια εύκολη απόφαση, συμπληρώνοντας ότι «Η Paulaner Brewery Group διατηρεί ένα κοινό επιχειρηματικό εγχείρημα με τη Heineken εδώ και σχεδόν 25 χρόνια, και αυτή η βαθιά ριζωμένη σχέση θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε περαιτέρω στην αγορά της Κορέας εκμεταλλευόμενοι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εσωτερική μας δομή».

Η Κορέα είναι μια σημαντική αγορά για την Paulaner, με την γερμανική ζυθοποιία να αναφέρει αύξηση 2,2% στις εισαγωγές μπύρας στην ασιατική χώρα τον τελευταίο χρόνο, σε αντίθεση με τη συνολική μείωση 3% σε παγκόσμιο επίπεδο.

Την ίδια στιγμή παρότι οι πωλήσεις μπύρας της Heineken μειώθηκαν τον προηγούμενο μήνα σύμφωνα με τις οικονομικές της καταστάσεις για το γ’ τρίμηνο, οι επιδόσεις της σε Ασία και Αφρική ήταν παραπάνω από ικανοποιητικές.

Η Heineken ανέφερε έσοδα ύψους 8,7 δισεκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο του 2025 και 25,6 δισεκατομμυρίων ευρώ από την αρχή του έτους, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση για τις συναλλαγές της στις 22 Οκτωβρίου. Τα καθαρά έσοδα (beia) μειώθηκαν οργανικά κατά 0,3% το τρίμηνο και αυξήθηκαν κατά 1,3% από την αρχή του έτους. Ο συνολικός ενοποιημένος όγκος μειώθηκε κατά 3,8% το τρίμηνο και κατά 2,1% από την αρχή του έτους.

Στην ζώνη Ασίας-Ειρηνικού, τα καθαρά έσοδα (beia) αυξήθηκαν οργανικά κατά 5,6% στο γ’ τρίμηνο, παρά τη μείωση του όγκου κατά 0,8%. Η ανάπτυξη στο Βιετνάμ, τη Μιανμάρ και το Λάος αντιστάθμισε εν μέρει τις μειώσεις στην Καμπότζη και την Ινδία. Στο Βιετνάμ παρουσίασε αύξηση του όγκου πωλήσεων μπύρας πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς, με την Heineken Silver να διπλασιάζει σχεδόν την απόδοσή της, όπως ανέφερε η ζυθοποιία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.