Η Heineken Korea θα αναλάβει τη διανομή των μπυρών της Paulaner στη Νότια Κορέα από την 1η Ιανουαρίου 2026, με την γερμανική ζυθοποιία να στρέφεται από την Hitenjiro στον ολλανδικό κολοσσό.
Η Heineken κατέχει μετοχικό πακέτο ύψους 30% στον όμιλο Paulaner Brewery Group, με το υπόλοιπο 70% να ανήκει στην εταιρείας Schörghuber Unternehmensgruppe.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Paulaner, Jörg Biebernick, επεσήμανε ότι η αλλαγή του υπεύθυνου διανομή στη Νότια Κορέα αποτελεί μέρος της «μακρυπρόθεσμης εσωτερικής στρατηγικής» της εταιρείας και δεν οφείλεται σε λειτουργικά ζητήματα.
Παράλληλα, ο Biebernick υποστήριξε ότι η μετάβαση από την Hitenjiro στην Heineken δεν ήταν μια εύκολη απόφαση, συμπληρώνοντας ότι «Η Paulaner Brewery Group διατηρεί ένα κοινό επιχειρηματικό εγχείρημα με τη Heineken εδώ και σχεδόν 25 χρόνια, και αυτή η βαθιά ριζωμένη σχέση θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε περαιτέρω στην αγορά της Κορέας εκμεταλλευόμενοι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εσωτερική μας δομή».
Η Κορέα είναι μια σημαντική αγορά για την Paulaner, με την γερμανική ζυθοποιία να αναφέρει αύξηση 2,2% στις εισαγωγές μπύρας στην ασιατική χώρα τον τελευταίο χρόνο, σε αντίθεση με τη συνολική μείωση 3% σε παγκόσμιο επίπεδο.
Την ίδια στιγμή παρότι οι πωλήσεις μπύρας της Heineken μειώθηκαν τον προηγούμενο μήνα σύμφωνα με τις οικονομικές της καταστάσεις για το γ’ τρίμηνο, οι επιδόσεις της σε Ασία και Αφρική ήταν παραπάνω από ικανοποιητικές.
Η Heineken ανέφερε έσοδα ύψους 8,7 δισεκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο του 2025 και 25,6 δισεκατομμυρίων ευρώ από την αρχή του έτους, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση για τις συναλλαγές της στις 22 Οκτωβρίου. Τα καθαρά έσοδα (beia) μειώθηκαν οργανικά κατά 0,3% το τρίμηνο και αυξήθηκαν κατά 1,3% από την αρχή του έτους. Ο συνολικός ενοποιημένος όγκος μειώθηκε κατά 3,8% το τρίμηνο και κατά 2,1% από την αρχή του έτους.
Στην ζώνη Ασίας-Ειρηνικού, τα καθαρά έσοδα (beia) αυξήθηκαν οργανικά κατά 5,6% στο γ’ τρίμηνο, παρά τη μείωση του όγκου κατά 0,8%. Η ανάπτυξη στο Βιετνάμ, τη Μιανμάρ και το Λάος αντιστάθμισε εν μέρει τις μειώσεις στην Καμπότζη και την Ινδία. Στο Βιετνάμ παρουσίασε αύξηση του όγκου πωλήσεων μπύρας πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς, με την Heineken Silver να διπλασιάζει σχεδόν την απόδοσή της, όπως ανέφερε η ζυθοποιία.








