Βουτιά για τις πωλήσεις μπύρας Asahi το Νοέμβριο λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Κοινοποίηση:

Βουτιά 20%  σε σχέση με πέρυσι σημείωσαν οι πωλήσεις μπύρας της Asahi στην Ιαπωνία το Νοέμβριο, καθώς η κορυφαία ασιατική ζυθοποιία ακόμα ανακάμπτει από την κυβερνοεπίθεση που υπέστη στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Οι πωλήσεις αναψυκτικών και τροφίμων του ομίλου έδειξαν σημάδια βελτίωσης σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, όπως ανακοίνωσε η κορυφαία ιαπωνική ζυθοποιία. Οι πωλήσεις αναψυκτικών μειώθηκαν κατά περίπου 25% τον Νοέμβριο σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, ανακάμπτοντας από τη μείωση κατά περίπου 40% που σημειώθηκε τον Οκτώβριο. Οι πωλήσεις τροφίμων μειώθηκαν κατά περίπου 10%, σημειώνοντας καλύτερες επιδόσεις από τη μείωση άνω του 20% που σημειώθηκε τον προηγούμενο μήνα.

Η Asahi στοχεύει στην πλήρη αποκατάσταση της εφοδιαστικής της αλυσίδας έως τον Φεβρουάριο. Η κυβερνοεπίθεση του Σεπτεμβρίου προκάλεσε τη διακοπή λειτουργίας βασικών εσωτερικών συστημάτων που διαχειρίζονται τις παραγγελίες και τις αποστολές της εταιρείας στην Ιαπωνία. Από τότε, η Asahi αναγκάστηκε να επεξεργάζεται τις συναλλαγές χειροκίνητα, επιβραδύνοντας τις λειτουργίες της και αφήνοντας περιθώρια στους τοπικούς ανταγωνιστές να κατακτήσουν μερίδιο αγοράς.

Την ίδια στιγμή η Kirin Holdings ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν κατά 1% τον Νοέμβριο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η Sapporo Holdings ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις σε όγκο μειώθηκαν κατά 12% για την ίδια περίοδο.

Πληροφορίες από Bloomberg

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Με δύο νέες ποικιλίες και ψηφιακή διαχείριση το κριθάρι της Αθηναϊκής

Δύο νέες ποικιλίες βυνοποιήσιμου κριθαριού μαζί με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ψηφιακής διαχείρισης της συμβολαιακής καλλιέργειας από τους αγρότες, φέρνει σύντομα στην αγορά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Στο Βέλγιο ο ναός της µπύρας

Έχοντας προσελκύσει περισσότερους από 20.000 επισκέπτες στους τέσσερις μήνες της λειτουργίας του, το μουσείο Belgian Beer World προσφέρει μια πλούσια διαδραστική εμπειρία για την κουλτούρα της μπύρας.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.