Έως το 2030 µηδενικό αποτύπωµα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

του Γιώργου Λαμπίρη

Πιο συγκεκριµένα, σύµφωνα µε τον διευθύνοντα σύµβουλο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρο ∆ανιηλίδη στο πλαίσιο σχετικής ενηµέρωσης για την παρουσίαση της Έκθεσης Βιώσιµης Ανάπτυξης της εταιρείας, από το 2023 πέτυχε το ισοδύναµο της ηλεκτρικής ενέργειας να προέρχεται από ΑΠΕ ενώ για το 2024 είναι προγραµµατισµένο να ξεκινήσει µία ευρεία επενδυτική διαδικασία στο εργοστάσιο της Πάτρας προκειµένου να πετύχει την προµήθεια και θερµικής ενέργειας από ΑΠΕ µε τη δηµιουργία ενός φωτοβολταϊκού πάρκου. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να πετύχει µηδενικό αποτύπωµα άνθρακα έως και το 2030.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πρωταθλήτρια στην κατανάλωση μη-αλκοολούχων μπυρών η Γερμανία

Οι Γερμανοί καταναλωτές φαίνεται πως πρωταγωνιστούν στην κατανάλωση μη αλκοολούχων μπυρών παγκοσμίως, με το 40% να έχει καταναλώσει κάποια ετικέτα άνευ αλκοόλ το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με νέα έρευνα της IWSR Bevtrac.

Προτεινόμενα

Σύμβολο ανθεκτικότητας η νέα helles ετικέτα «Κορυφώ» της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας

«Σύμβολο ανθεκτικότητας, εξέλιξης και αυθεντικότητας» αποτελεί η νέα lager ετικέτα Κορυφώ της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας. Πρόκειται για μια Helles με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,1% και αρώματα βύνης,

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.