Μεγάλη γιορτή της μπύρας το 7ο επεισόδιο του Thessaloniki Beer Festival

Κοινοποίηση:

Για 7η συνεχή χρονιά θα διεξαχθεί φέτος το Thessaloniki Beer Festival, στον προαύλιο χώρο της ΔΕΘ TIF Helexpo στην Θεσσαλονίκη. Η μεγάλη αυτή γιορτή της μπύρας, για ακόμα μία χρονιά θα ζωντανέψει με πρωτοβουλία της Soulfood Thessaloniki, σε συνεργασία με τη Hoppy Pub και θα διαρκέσει από την Πέμπτη 29 Αυγούστου μέχρι και την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου.

Πλήθος επιλογών για όλους τους παρευρισκόμενους

 Ως ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ μπύρας εν Ελλάδι, στα πλαίσια της εκδήλωσης τον χώρο της ΔΕΘ θα κοσμήσουν περισσότερα από 30 διαφορετικά περίπτερα με ζυθοποιίες τόσο από τον ελληνικό όσο και από τον διεθνή χώρο, ενώ οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν από τουλάχιστον 150 διαφορετικά labels. Φυσικά, όσοι επισκεφθούν το Thessaloniki BeerFestival θα έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν και κάποια από τα πλέον αγαπημένα Street Foods, με μεγάλη ποικιλία επιλογών μεταξύ hot dog, burger, fried chicken και πολλών ακόμα συνοδευτικών φαγητών.

Ζωντανή μουσική για την μέγιστη δυνατή απόλαυση

 Κάθε μέρα του φεστιβαλ, στον χώρο της εκδήλωσης θα υπάρχει ζωντανή μουσική με αγαπημένα ονόματα του Ελληνικού κοινού. Αναλυτικότερα το μουσικό πρόγραμμα του Thessaloniki Beer Festivalέχει ως εξής:

Πέμπτη 29 Αυγούστου: Nightstalker, Naxatras

Παρασκευή 30 Αυγούστου: ΧΑΤ ΤΡΙΚ, (εκκρεμεί ανακοίνωση)

Σάββατο 31 Αυγούστου: VODKA JUNIORS, 63High

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου: MIKPO, Dina Summer

Καθ’ όλη την διάρκεια του festival, οι πόρτες του προαυλίου της ΔΕΘ θα είναι ανοικτές από τις 17:00 έως και τις 00:00. Εισιτήρια για το Thessaloniki Beer Festival 2024 είναι διαθέσιμα από την πλατφόρμα more.com και η τιμή για κάθε μέρα ξεκινάει από τα 5 ευρώ. Στον χώρο θα υπάρχει πρόσβαση σε τουαλέτες για ΑμεΑ, έξοδοι κινδύνου ενώ θα επιτρέπεται ελεύθερη πρόσβαση και για σκύλους οδηγούς. Τέλος, θα υπάρχει διαθέσιμο parking, αλλά και θέσεις καθήμενων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Gen Z οδηγεί την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Προτεινόμενα

Η επιτυχία των «Ανοιχτών Ζυθοποιείων» αναδεικνύει την αγάπη των καταναλωτών για ελληνική μπύρα

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στην 5η εκδήλωση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» δείχνοντας πως το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον εγχώριο ζύθο είναι πολύ ισχυρό και

Διπλασιάζεται η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ στην Γερμανία

Ραγδαία ανάπτυξη βιώνει η αγορά των μη αλκοολούχων μπυρών στην Γερμανία, με τις πωλήσεις να διπλασιάζονται την τελευταία δεκαετία. Εντούτοις ακόμα δεν μπορούν να πλησιάσουν την μπύρα με αλκοόλ, η οποία παραμένει η αγαπημένη συνήθεια των Γερμανών.