Χαμηλές θα είναι μάλλον οι αποδόσεις της μπύρας στους Ολυμπιακούς του Παρισιού

Κοινοποίηση:

Θα περίμενε κανείς η κατανάλωση μπύρας στους επερχόμενους ολυμπιακούς αγώνες του Παρισιού να αυξηθεί όπως αυξήθηκε στη Γερμανία κατά τη διάρκεια του Euro. Η εταιρεία ερευνών Kantar κρίνει ότι αν οι τάσεις των προηγούμενων ετών συνεχιστούν και φέτος, τότε θα συμβεί το αντίθετο.

Το καλοκαίρι του 2023, οι πωλήσεις μπύρας είδαν πτώση 6,9% από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η μείωση αυτή παρατηρήθηκε σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες μπύρας, συμπεριλαμβανομένων των μη αλκοολούχων μπυρών (-12,2% σε όγκο πωλήσεων), των ξανθών μπυρών (-8,4%) και των μπυρών με φρούτα/αρωματισμένες μπύρες (-7%). Μόνο οι κεχριμπαρένιες μπίρες αντιστάθηκαν στην τάση, σημειώνοντας αύξηση 4,2% στις πωλήσεις όγκου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar.

Καλοκαιρινή κατανάλωση

Συνολικά, το 46% των περιπτώσεων αγοράς μπύρας στη Γαλλία πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τους καταναλωτές να επιδιώκουν τόσο τη «διασκέδαση» όσο και την «κατανάλωση με μέτρο», δήλωσε η Kantar – τάσεις που μπορεί κάποτε να θεωρούνταν αντιφατικές, αλλά τώρα λειτουργούν παράλληλα.

Εξετάζοντας τις τάσεις της καλοκαιρινής κατανάλωσης, χρησιμοποιώντας στοιχεία από το 2022, οι μπύρες σιταριού παρουσίασαν 98% αύξηση της κίνησης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, σε σύγκριση με το χειμώνα, ενώ οι μπύρες με γεύση φρούτων (π.χ. Desperados, Cubanisto) παρουσίασαν 20% μεγαλύτερη κίνηση το καλοκαίρι από ό,τι το χειμώνα.

Ο τομέας της μη αλκοολούχου μπύρας παρουσιάζει επίσης έντονη καλοκαιρινή εποχικότητα. Οι μη αλκοολούχες αρωματισμένες μπύρες (π.χ. Tourtel Twist, Desperados Virgin) δημιούργησαν 130% περισσότερη κίνηση το καλοκαίρι σε σύγκριση με το χειμώνα.

Τα shandies είναι επίσης ιδιαίτερα εποχικά, με 168% μεγαλύτερη κίνηση το καλοκαίρι.

 Υπεύθυνη κατανάλωση

«Τα αποτελέσματα αυτά αναδεικνύουν την αυξανόμενη σημασία των αρωματισμένων και μη αλκοολούχων μπυρών, αντανακλώντας μια τάση προς μια πιο μετριοπαθή και συνειδητή κατανάλωση, διατηρώντας παράλληλα την απόλαυση των εορταστικών απεριτίφ», σημειώνει η Kantar.

Σύμφωνα με διάφορες μελέτες που διεξήγαγε η Kantar, ο καιρός παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο σε αυτές τις τάσεις κατανάλωσης.

Τα στοιχεία της Kantar δείχνουν ότι στις πιο δύσκολες σεζόν, η κατανάλωση μπύρας μειώνεται κατά τους δύο καλοκαιρινούς μήνες και παραμένει σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Πηγή: ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

H Βεργίνα Alcohol Free στο πλευρό των δρομέων του 5ου Νυχτερινού Αγώνα Θράκης

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε με την ΒΕΡΓΙΝΑ alcohol free έδωσε δυναμικό «παρών» ως επίσημος Χορηγός του 5ου Νυχτερινού Αγώνα Θράκης – Thrace Night Run, ενισχύοντας έμπρακτα τις αξίες της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας και της υγείας.  Η ΒΕΡΓΙΝΑ  alcohol free στάθηκε περήφανα στο πλευρό των δρομέων και τους ξεδίψασε ως επίσημος χορηγός του αγώνα, με την ελεύθερη από τη φύση της δυναμική και την καινοτόμο συνταγή της που την καταστούν ισοτονική.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.