Χαμηλές θα είναι μάλλον οι αποδόσεις της μπύρας στους Ολυμπιακούς του Παρισιού

Κοινοποίηση:

Θα περίμενε κανείς η κατανάλωση μπύρας στους επερχόμενους ολυμπιακούς αγώνες του Παρισιού να αυξηθεί όπως αυξήθηκε στη Γερμανία κατά τη διάρκεια του Euro. Η εταιρεία ερευνών Kantar κρίνει ότι αν οι τάσεις των προηγούμενων ετών συνεχιστούν και φέτος, τότε θα συμβεί το αντίθετο.

Το καλοκαίρι του 2023, οι πωλήσεις μπύρας είδαν πτώση 6,9% από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η μείωση αυτή παρατηρήθηκε σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες μπύρας, συμπεριλαμβανομένων των μη αλκοολούχων μπυρών (-12,2% σε όγκο πωλήσεων), των ξανθών μπυρών (-8,4%) και των μπυρών με φρούτα/αρωματισμένες μπύρες (-7%). Μόνο οι κεχριμπαρένιες μπίρες αντιστάθηκαν στην τάση, σημειώνοντας αύξηση 4,2% στις πωλήσεις όγκου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar.

Καλοκαιρινή κατανάλωση

Συνολικά, το 46% των περιπτώσεων αγοράς μπύρας στη Γαλλία πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τους καταναλωτές να επιδιώκουν τόσο τη «διασκέδαση» όσο και την «κατανάλωση με μέτρο», δήλωσε η Kantar – τάσεις που μπορεί κάποτε να θεωρούνταν αντιφατικές, αλλά τώρα λειτουργούν παράλληλα.

Εξετάζοντας τις τάσεις της καλοκαιρινής κατανάλωσης, χρησιμοποιώντας στοιχεία από το 2022, οι μπύρες σιταριού παρουσίασαν 98% αύξηση της κίνησης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, σε σύγκριση με το χειμώνα, ενώ οι μπύρες με γεύση φρούτων (π.χ. Desperados, Cubanisto) παρουσίασαν 20% μεγαλύτερη κίνηση το καλοκαίρι από ό,τι το χειμώνα.

Ο τομέας της μη αλκοολούχου μπύρας παρουσιάζει επίσης έντονη καλοκαιρινή εποχικότητα. Οι μη αλκοολούχες αρωματισμένες μπύρες (π.χ. Tourtel Twist, Desperados Virgin) δημιούργησαν 130% περισσότερη κίνηση το καλοκαίρι σε σύγκριση με το χειμώνα.

Τα shandies είναι επίσης ιδιαίτερα εποχικά, με 168% μεγαλύτερη κίνηση το καλοκαίρι.

 Υπεύθυνη κατανάλωση

«Τα αποτελέσματα αυτά αναδεικνύουν την αυξανόμενη σημασία των αρωματισμένων και μη αλκοολούχων μπυρών, αντανακλώντας μια τάση προς μια πιο μετριοπαθή και συνειδητή κατανάλωση, διατηρώντας παράλληλα την απόλαυση των εορταστικών απεριτίφ», σημειώνει η Kantar.

Σύμφωνα με διάφορες μελέτες που διεξήγαγε η Kantar, ο καιρός παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο σε αυτές τις τάσεις κατανάλωσης.

Τα στοιχεία της Kantar δείχνουν ότι στις πιο δύσκολες σεζόν, η κατανάλωση μπύρας μειώνεται κατά τους δύο καλοκαιρινούς μήνες και παραμένει σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Πηγή: ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.

Η Πράγα απαγορεύει τις νυχτερινές εκδρομές σε pubs σε αναζήτηση πιο πολιτισμένων τουριστών

Σε μια εξεζητημένη κίνηση προχώρησε η διοίκηση της πόλης της Πράγας απαγορεύοντας τις οργανωμένες βραδινές επισκέψεις σε μπυραρίες που διοργανώνονται από ταξιδιωτικά γραφεία, σε μια